„Ideja Chiriboo tima je da umjesto obilaženja auto-kuća, skupljanja ponuda za željeno vozilo, trošenja vremena i novca, kupac sve sve informacije može naći na jednom mjestu, bez da ustane iz kreveta
U Zagrebu je predstavljena inovativna internetska platforma koja bi, prema planovima njenih kreatora, promijeniti način prezentiranja, izbora i kupovine novih automobila. Ova inovacija virtualni je multi-brand salon automobila i služi korisnicima 24 sata na dan!. Chiriboo svojim posjetiteljima omogućuje kompletnu ponudu novih automobila iz ponude automobilskih trgovaca u Hrvatskoj te automobila na lageru, a trgovcima omogućava pristup informiranim i zainteresiranim kupcima novih automobila.
Nakon prve, testne faze koja će trajati okvirno mjesec dana i za vrijeme koje platforma neće biti dostupna širokoj javnosti već samo profesionalcima iz automobilske industrije, platforma će se otvoriti cjelokupnoj javnosti s funkcionalnostima dio kojih do sada još nije bio viđen na tržištu. U toj će fazi posjetitelji platforme moći prikupljati i adresirane ponude trgovaca automobila prema svojem izboru i preferencijama kao i ponude drugih usluga poput financiranja, osiguranja ili najma vozila.
„Ideja Chiriboo tima je da umjesto obilaženja auto-kuća, skupljanja ponuda za željeno vozilo, trošenja vremena i novca, kupac sve sve informacije može naći na jednom mjestu, bez da ustane iz kreveta. Nit vodilja bila je sve korisne informacije smjestiti unutar jedne platforme.“ – rekao je Juraj Šebalj, najbolji hrvatski automobilist u posljednjih 20 godina, uspješni poduzetnik i popularni automobilski novinar, ujedno i član najužeg tima koji je osmislio i razvio novu platformu koja bi mogla postati „game-changer“ na tržištu prodaje automobila.
Chiriboo je jedini on-line cjenik svih novih automobila dostupnih na Hrvatskom tržištu, a kreatori tvrde da će biti uvijek točan i permanentno ažuriran. Pogoni ga vlastita ChiriBase sveobuhvatna baza podataka koju je razvio tim Chiriboo analitičara.
Chiriboo je i jedino mjesto gdje su sve karakteristike automobila "opisane istim jezikom", tako da ih je moguće jednostavno međusobno uspoređivati prema različitim kriterijima. Osim toga, za većinu automobila je moguće pregledati recenzije i testove koje su napravili novinari eksperti, predvođeni Jurajem Šebaljem. Na Chiriboo-u odjednom možete vidjeti sve prodajne akcije, a partneri platforme mogu izlagati svoja odmah dostupna vozila za potencijalne kupce, korisnike Chiriboo platforme. Chiriboo je virtualna adresa koje će spajati svoje korisnike s trgovcima automobila, auto kućama, financijskim servisima, osiguravateljima, a ponuda će se neprestano širiti na sve domene mobilnosti.
Chiriboo web i mobilna aplikacija u prvoj će fazi nuditi pojedine funkcionalnosti za efikasnu pretragu automobila. U potragu za automobilima korisnik će moći krenuti na više načina i iz više smjerova, npr. upisivanjem pojma po kojem će sustav pretraživati bazu vozila na početnoj stranici Chiriboo, poput svima dobro poznatog Google pretraživača. Upisom ključne riječi koja sadrži naziv marke, modela ili izvedbe (verzije), sustav pokazuje sve poveznice koje je pronašao u bazi vozila. Pored toga naprednija pretraživanja omogućiti će Tražilica kojom će korisnik moći odabirom različitih kriterija potrage sužavati svoj odabir, kao npr. odabirom cjenovnih razreda, vrste karoserije, tipa goriva, snage motora, veličine prtljažnika, performansi, potrošnje, emisije itd.
Korisnici će moći brzo odabirati automobile sličnih vozila grupirane prema veličini i namjeni. Segmenti se razlikuju prema siluetama tipičnih vozila predstavnika pojedinog segmenta. Korisnik platforme ne treba biti ekspert da bi jednostavno i brzo pronašao za sebe najbolju kategoriju unutar koje se nalaze svi modeli automobila sličnih karakteristika.
Nakon što korisnik suzi svoj izbor, odabrani automobil moći će uspoređivati s dva druga automobila, prema odabiru samog korisnika ili prema sugestijama Chiriboo-a. O svakom se pojedinom automobilu Chiriboo nudi set od preko 100 najvažnijih informacija podijeljenih u sljedeće grupe: tehnički podaci, udobnost i sigurnost, zabava i povezivost, dimenzije i masa, performanse i ekologija.
Kada korisnik odabere automobil, njegova se cijena automatski unosi u Kalkulator financiranja koji prema zadanim parametrima izračunava mjesečnu ratu kredita ili leasinga. Korisnik može sam mijenjati pojedine parametre: period financiranja i učešće i dobiti izračune iznosa mjesečne rate. Ili može krenuti putem ciljane rate, pa će mu kalkulator sam izračunati ostale parametre financijskog aranžmana. Za svako odabrano vozilo korisnik može zatražiti ponudu financiranja i osiguranja.
Svaki odabrani automobil pored fotografije ima i jedinstveni 3D render sastavljen od preko 60 fotografija vozila snimljenih iz svih kutova, koji se može rotirati za 360 stupnjeva kako bi se dobio najbolji pogled iz svih perspektiva. Na prikazu vozila mogu se mijenjati boje i naplatci koji su preslike originalno raspoloživih boja i uzoraka proizvođača vozila. Najavljeno je da će se ubuduće moći pregledavati i unutrašnjosti vozila kako bi se maksimizirao doživljaj i što vjernije korisnicima približilo vozila koje ih zanimaju, bez potrebe odlazaka u salone automobila. Odabirom svakog pojedinog modela vozila, korisnici mogu pregledavati i sve raspoložive verzije istoga, razvrstane po cijenama i paketima opreme, te im je omogućeno na jednom mjestu direktno uspoređivanje specifikacija za svaku pojedinu verziju odabranog modela. Kada korisnik odabere pojedini automobil, u posebnoj sekciji automatski će se prikazati i dostupne recenzije te ostali medijski materijali vezani uz odabrani model.
Iz Chiribooa su poručili kako žele potvrditi i razvijati potpuno novo digitalno iskustvo kupovine automobila u Hrvatskoj. "Želimo efikasno povezivati sve salone automobila na jednom mjestu, te omogućiti kupcima automobila da na jednom mjestu pregledavaju, uspoređuju i odabiru vozila svih marki. Pored toga želimo korisnicima osigurati najbolje uvjete kupnje, financiranja i povezanih usluga na najjednostavniji i potpuno digitalizirani način, praktički od kuće. Pored toga želimo etablirati Chiriboo kao brand kako bi se omogućila buduća ekspanzija poslovnog modela na druga tržišta, do kraja godine na regiju, a nakon toga šire" , stoji u njihovom priopćenju.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.