Na Tesli Model S P85 zamijenjeno je čak 13 pogonskih motora, dok se baterija pokazala nešto izdržljivijom te je u Tesli trenutno "tek četvrta" baterija
Nijemac Hansjörg von Gemmingen-Hornberg uskoro će u ući u povijest kao prvi vozač koji je s jednim električnim automobilom prešao više od dva milijuna kilometara. I za benzinski ili dizelski auto ovo bi bio pravi podvig, a za električni automobil zvuči kao pravo čudo.
Otprilike dok budete čitali ovu vijest Gemmingen-Hornberg će prijeći granicu od 1,9 milijuna kilometara u svojoj Tesli Model Y, a u videu ispod on detaljno objašnjava zašto je prešao toliko kilometara u jednom automobilu i što je sve bilo potrebno kroz godine da njegov Model S ostane u voznom stanju.
Teslin Model S je tijekom tih 1,9 milijuna prijeđenih kilometara zahtijevao mnogo pažnje i skupih servisa. Na Tesli Model S P85 zamijenjeno je čak 13 pogonskih motora, dok se baterija pokazala nešto izdržljivijom te je u Tesli trenutno "tek četvrta" baterija.
Sve ove zamijene bile su potrebne unatoč tome što Gemmingen-Hornberg vozi iznimno oprezno i nježno. UZ videu tvrdi da nikada ne prelazi brzinu od 100 km/h, unatoč tome što živi u državi poznatoj po tome što nema ograničenja brzine na nekim od svojih cesta. Također pazi na bateriju tako da je nikada ne pušta da padne ispod 15 posto i nikada je ne puni više od 70 posto.
Rezultati takvog opreznog punjenja vidljivi su i u praksi jer je njegova trenutna baterija degradirala samo 8 posto nakon 150.000 prijeđenih kilometara, te autu i dalje omogućuje vrlo dobrih 400 km dosega u praksi. Zadnju bateriju je zamijenio nakon što joj je kapacitet pao na samo 260 km nakon skoro pola milijuna kilometara vožnje.
Ako sada mislite da je Gemmingen-Hornberg taksist ili trgovački putnik zato što radi toliko kilometara, varate se. On se jednostavno voli puno voziti i većinu svojeg slobodnog vremena provodi u automobilu. On je svoj Model S kupio kao rabljeni automobil još 2014. godine sa samo 30.000 km na brojčaniku, a od tada je napravio skoro 1,9 milijuna kilometara po Njemačkoj, ali i diljem svijeta. S Teslom je bio u Maroku, pa čak i u Kini.
Nevjerojatno, ovaj Model S nije Gemmingen-Hornbergova jedina Tesla. On također posjeduje originalni Tesla Roadster, ali s njim je preša "tek" 735.000 kilometara.
Iako je Modelu S bilo potrebno nekoliko velikih popravaka kako bi ostvario ovu ogromnu kilometražu, to je još uvijek impresivno postignuće, osobito u doba kada se električni automobili još razvijaju. Jako korisna informacija koju smo dobili Gemmingen-Hornbergovim rekordnim podvigom je ta da baterije električnih automobila mogu ipak trajati jako dugo, i više od 400.000 kilometara, što bi trebalo zadovoljiti većinu vlasnika tijekom cijelog životnog vijeka prosječnog automobila. S druge strane, pokazalo se da su motori čak i osjetljiviji. Gemmingen-Hornberg je imao nekoliko problema i sa značajkama infotainment sustava, ali sve u svemu, automobil nakon toliko kilometara izgleda nevjerojatno dobro, čak je i koža na sjedalima jedva pohabana.
Inače, svjetski rekord za najviše prijeđenih kilometara u jednom automobilu drži pokojni Irv Gordon, čovjek iz SAD-a koji je to ostvario u Volvu P1800 iz 1966. godine. On je svoj automobil kupio kao nov i do svoje smrti 2018.. godine prešao nevjerojatnih 5,23 milijuna kilometara. Gordon je na svojem automobilu morao napraviti samo dvije generalke na motoru kako bi dostigao tu nevjerojatnu kilometražu
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.