Šef Volkswagena očekuje da će električni automobili činiti 80 posto ukupne prodaje Volkswagena već do 2030. godine
U velikom intervjuu za Automotive News Europe, Thomas Schäfer, šef marke Volkswagen, dotaknuo se mnogih tema i još jednom potvrdio da VW svoju budućnost vidi isključivo s automobilima na električni pogon. Još jednom je potvrdio da će serijska verzija gradskog ID.2all koštati manje od 25.000 eura i dodao da električni automobil za manje od 20.000 eura slijedi do 2026. ili najkasnije 2027. godine.
U intervjuu se osvrnuo i na e-goriva koja su bila glavna tema i razlog zbog kojeg je neko vrijeme bila blokirana EU odluka o zabrani prodaje novih automobila s motorima na unutarnje izgaranje nakon 2035. godine. "Cijela rasprava o e-gorivima jednostavno nepotrebna buka, budući da će vrijeme motora s unutarnjim izgaranjem ionako biti gotovo do sredine sljedećeg desetljeća", smatra Schäfer.
Šef Volkswagena očekuje da će električni automobili činiti 80 posto ukupne prodaje Volkswagena već do 2030. godine. Njemački proizvođač je ranije već najavio da će od 2033. proizvoditi samo električne automobile.
U istom intervjuu, šef VW-a postavio je retoričko pitanje: "Zašto trošiti bogatstvo na zastarjelu tehnologiju koja vam ne donosi nikakvu stvarnu korist?", misleći pritom na motore s unutarnjim izgaranjem koji rade na e-goriva.
Thomas Schäfer je već ranije ovog mjeseca u intervjuu za Automobilwoche najavio da će sljedeće generacije Passata i Tiguana te T-Roca biti posljednje nove generacije automobila koje će koristiti motore s unutarnjim izgaranjem.
Iako su Porsche i Volkswagen dio istog koncerna očito imaju potpuno različita mišljenja o e-gorivima. Proizvođač sportskih automobila sa sjedištem u Stuttgartu nedavno je počeo proizvoditi sintetička goriva u novoj tvornici u Čileu. U pilot fazi cilj je proizvesti oko 130.000 litara godišnje. Očekuje se da će se godišnja proizvodnja do sredine desetljeća povećati na 550 milijuna litara. Porscheovo CO2 neutralno gorivo proizvodi se uz pomoć energije vjetra. Strujom se voda dijeli na svoje komponente kisik i vodik. Vodik se zatim spaja s ugljičnim dioksidom, koji nastaje kao otpadni produkt iz drugih industrijskih procesa, a može se izvući i iz okolnog zraka.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.