Dizajnerske promjene neće biti revolucionarne te će Škoda zadržati svoju filozofiju "dizajnerske evolucije" koja je vrlo slična onoj kao kod Volkswagena
Škoda nastavlja sa svojom teaser ofenzivom vezanom uz novi Kodiaq i Superb. Do sada samo već vidjeli fotografije unutrašnjosti, a i vanjski dizajn je djelomično otkriven na fotografijama zakamufliranih prototipova. Osim toga, objavljeni su neki tehnički detalji, ali i nekoliko skica, no ni jedna nije otkrila toliko detalja kao najnovije skice Kodiaqa koji bi mogao biti zadnja najava prije konačne premijere.
Iako model na skicama ima prevelike kotače i "nabildanu" karoseriju bez kvaka za otvaranje vrata osnovni detalji dizajna mogu se itekako otkriti. Najveći, ali i najprodavaniji Škodin SUV (841.900 primjeraka od premijere 2017. godine) će, kao kod svih drugih Škodinih SUV vozila, zadržati dvostruka prednja svjetla. Dizajnerske promjene neće biti revolucionarne te će Škoda zadržati svoju filozofiju "dizajnerske evolucije" koja je vrlo slična onoj kao kod Volkswagena.
Škoda je objavila dvije skice stražnjeg dijela automobila s dva različita rješenja za svjetla, pa se ne zna koje će zaživjeti na serijskom modelu ili će konačno rješenje biti neki kompromis.Motiv u obliku slova C primjetan je obje skice, a više je izražen na žutom automobilu dok srebrni ima svjetlosnu traku koja se proteže cijelom širinom prtljažnika. Proizvođači automobila rijetko nude automobil s dva seta stražnjih svjetala, a prilično smo sigurni da se to neće dogoditi na Kodiaqu.
Škoda je već ranije najavila da će novi Kodiaq biti 61 milimetar duži, dok će međuosovinski razmak iznositi 2791 mm. kapacitet prtljažnika će na modelu s pet sjedala porasti na čak 910 litara, dok će u modelu s tri reda sjedala iznositi 845 litara. Unutrašnjost će nuditi i više prostora za vozača i putnike.
Dok skice sugeriraju da će vanjski izgled biti sličan kao kod prethodnika, unutrašnjost je velika promjena u odnosu na Kodiaq prve generacije. Imat će 10,25-inčnu digitalnu instrument ploču, 13-inčni infotainment i tri takozvana Smart Diala dijagonale 1,25 inča. Ovi maleni zasloni moći će se konfigurirati za pristup širem nizu funkcija kao što je kontrola klime.
Automobil je nastao na MQB Evo platformi, kao i novi Tiguan, a pokretat će ga 1.5 TSI, 2.0 TSI i 2.0 TDI motori. Svi će serijski imati automatski DSG mjenjač sa sedam brzina, dok će 4x4 dolaziti samo u najsnažnijim varijantama. Stižu i nove plug-in hibridne verzije s 1,5-litrenim motorom i dosegom od oko 100 kilometara. Svjetska premijera trebala bi se dogoditi ovih dana.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.