Nakon što je u Zagrebu, na poligonu tvrtke Oryx, u akciji viđena Cupra e-Racer za testne vožnje, doznajemo kako Zagrebačka destinacija nije bila slučajan odabir
Riječ je o partnerstvu tvrtki Cupra i Rimac Automobili, koje bi trebalo rezultirati finalnim rezultatom trenutnog razvoja električnoga trkaćeg automobila. Mate Rimac komentirao je: 'Naša je priča započela utrkama i uvijek smo osjećali jaku povezanost sa svijetom motosporta. Naš cilj je dokazati kako električni automobili budućnosti uistinu jesu brzi, zabavni i uzbudljivi. Prilika za suradnju s tvrtkom Cupra na razvoju modela e-racer i uvođenje potpuno nove kategorije E TCR u utrkama električnih vozila je za nas velika odgovornost. Ovaj uzbudljivi projekt nam je izazov da ispunimo velika očekivanja u pogledu performansi i sigurnosti, što će nas potaknuti da pokažemo najbolje što možemo u aspektu tehničkih sposobnosti.' Cupra i Rimac u ovoj su testnoj vožnji ispitivali kompatibilnost baterijskih jedinica s ostalim sklopovima vozila.
Cupra kao zasebni brend tvrtke Seat, predstavljena je u ožujku, a zamišljena je kao divizija sportskih automobila. Novorazvijeni model baziran je na šasiji Leona Cupre iz utrka serije TCR, a nazvan je Cupra e-Racer. Automobil je konstruiran radi buduće nove klase utrka, koja će se zvati E-TCR, a u njoj će se natjecati električne inačice trkaćih kompaktnih automobila iz serije TCR. Cupra e-Racer do stotke sprinta 3,2 a do 200 kilometara na sat ubrzava 8,2 sekunde. Iz baterije 65 kWh ova električna 'zvijer' razvija 402 KS, a u 'full power' modu raspolaže sa 670 KS.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.