Dosad je najmanje 23 ljudi diljem svijeta poginulo zbog takvoga kvara zračnoga jastuka, a stotine su ozlijeđene
Takata je bila jedna od najpoznatijih svjetskih korporacija koja je čak 85 godina proizvodila sigurnosne elemente za vozila. No 2013. godine je nastupila kriza za tu tvrtku zbog kvarova zračnih jastuka koji su ugrađeni u desetke milijuna automobila. Zbog toga se vrlo često događaju najveći opozivi vozila ikada pamćeni, a to je ovu japansku kompaniju dovelo i do bankrota.
Takata se koristila amonijevim nitratom da bi, prilikom nesreće, izazvala malu eksploziju, odnosno pokrenula napuhavanje zračnog jastuka. No stanje ove kemikalije se mijenja zbog vlažnosti zraka i temperaturnih promjena pa 'eksplozija' može lansirati komadiće volana u vozača i putnike.
Dosad je najmanje 23 ljudi tako poginulo, a stotine su ozlijeđene. Zbog toga je američka organizacija NHTSA naredila opoziv čak 42 milijuna vozila, a očekuje se da će do kraja godine biti zamijenjeno oko 70 milijuna zračnih jastuka.
U posljednjem valu opoziva sudjeluju Ferrari, Mercedes, Volkswagen, Subaru, BMW, Tesla i Daimler Vans, a povlači se oko 1,7 milijuna vozila za koja se strahuje da bi mogli imati neispravne 'uređaje'.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.