Početna Novosti 1981 pregleda

Stigla je još jedna marka iz Kine i imaju najjeftiniji auto u klasi

FOTO: Leapmotor

Na europskom tržištu Leapmotor u sljedeće tri godine planira predstaviti osam modela, a prvi primjerci već su stigli u hrvatske salone

Na hrvatskom tržištu od sada je prisutna nova marka električnih vozila Leapmotor. Kineski proizvođač u Europu dolazi pod okriljem grupacije Emil Frey, s ciljem ponuditi tehnološki napredne automobile po znatno nižoj cijeni od uobičajene za električne modele. Dolazak Leapmotora događa se u trenutku kada raste pouda pristupačnih električnih vozila u Hrvatskoj.

Author: Leapmotor foto: Leapmotor

Leapmotor nije običan i kineski brend, a veliku ulogu u njemu igra Stellantis koji je suvlasnik marke. Osnovana 2015. u Hangzhouu, tvrtka se profilirala kao inovator u razvoju "pametnih električnih automobila". Više od 60 posto komponenti proizvodi sama, uključujući pogonske sustave i baterijsku tehnologiju. Pionir je uvođenja Cell-to-Chassis konstrukcije, koja integrira bateriju u strukturu vozila radi veće čvrstoće i bolje iskoristivosti prostora, te osam-u-jedan električnog pogona koji objedinjuje ključne komponente u kompaktan sklop. Na europskom tržištu Leapmotor u sljedeće tri godine planira predstaviti osam modela, a prvi primjerci već su stigli u hrvatske salone.

Author: MAXSAROTTO foto: MAXSAROTTO

Za početak ponuda uključuje dva modela: T03, mali gradski automobil, i C10, obiteljski SUV dostupan kao potpuno električni model ili kao vozilo s produženim dosegom koje koristi benzinski motor isključivo kao generator struje.

Author: Leapmotor foto: Leapmotor

Leapmotor T03 pripada A-segmentu. Dug je 362 cm, ima međuosovinski razmak od 240 cm i prtljažnik zapremine 210 litara. Pokreće ga elektromotor snage 95 KS, uz bateriju od 37,3 kWh. Doseg prema WLTP-u iznosi do 265 km, a u gradskoj vožnji može dosegnuti i 395 km (WLTP). Punjenje na AC punionici traje od 3,5 do 6 sati, a brzo punjenje do 80 posto traje 36 minuta. Deklarirana potrošnja je 16,3 kWh/100 km, a početna cijena 18.990 eura čini ga najjeftinijim električnim automobilom u Hrvatskoj. Najbliži po cijeni mu je BYD Dolphin Surf koji košta 19.490 eura.

Author: Leapmotor foto: Leapmotor

Oprema je iznenađujuće bogata za ovu klasu. Auto ima panoramski krov, automatsku klimu, LED svjetla, 10,1-inčni infotainment s navigacijom, kameru za vožnju unatrag, a tu su i ADAS sustavi – adaptivni tempomat, nadzor mrtvog kuta, upozorenje na frontalni sudar i asistencija za zadržavanje traka. Jamstvo na vozilo traje 6 godina ili 160.000 km, dok baterija ima 8-godišnje jamstvo.

Author: Leapmotor foto: Leapmotor

Leapmotor C10 je potpuno druga priča, veliki moderni SUV srednje klase dugačak 474 cm s međuosovinskim razmakom od 282,5 cm i prtljažnikom kapaciteta 435 litara. Električna verzija ima bateriju od 69,9 kWh, motor od 217 KS i doseg do 425 km (569 km u gradu). Ubrzanje do 100 km/h traje 7,5 sekundi, a najveća brzina je 170 km/h.

Author: Leapmotor foto: Leapmotor

C10 REEV je model s produženim dosegom koji kombinira električni pogon i benzinski generator. Osnovu čini električni motor snage 215 KS i 320 Nm, povezan s baterijom kapaciteta 28,4 kWh, koja omogućava 145 km čiste električne vožnje. Kada se baterija isprazni, uključuje se 1,5-litreni trocilindarski benzinski motor od 88 KS koji ne pokreće kotače, već služi kao generator struje. Zahvaljujući tom rješenju, ukupni doseg doseže 970 km (WLTP), uz prosječnu potrošnju goriva od 0,4 l/100 km u mješovitom ciklusu ili 6,4 l/100 km kada se baterija isprazni.

Author: MAXSAROTTO foto: MAXSAROTTO

C10 već u osnovnoj Style opremi nudi panoramski krov, 14,6-inčni infotainment zaslon, bežično punjenje telefona, sustav od 12 zvučnika i niz sigurnosnih značajki. Bogatija Design verzija donosi i ventilirana sjedala, ambijentalnu rasvjetu te veće 20-inčne naplatke. Cijena kreće od 35.990 eura, a zanimljivo je da električna verzija i verzija s produženim dosegom imaju identične cijene.

Author: MAXSAROTTO foto: MAXSAROTTO

Leapmotor naglašava sigurnost i digitalno iskustvo. Oba modela standardno nude adaptivni tempomat, upozorenje na umor, nadzor mrtvog kuta i automatsko kočenje. C10 je na Euro NCAP testiranju osvojio pet zvjezdica. Infotainment podržava glasovne naredbe i bežična OTA ažuriranja, dok C10 nudi i V2L funkciju (Vehicle-to-Load) za napajanje vanjskih uređaja.

Author: Leapmotor foto: Leapmotor

S modelom T03, koji nudi gradski električni automobil po cijeni prosječnog gradskog benzinca, i C10-om koji donosi prostranost i luksuz u SUV formatu, Leapmotor postavlja ljestvicu visoko. Kombinacija konkurentnih cijena, bogate opreme i dugog jamstva čini ovu marku ozbiljnim izazivačem u segmentu električnih vozila. Ako prvi kupci potvrde kvalitetu i podrška u postprodaji bude na razini, Leapmotor bi mogao postati dio svakodnevice na našim cestama.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.