Toyota je najavila da će proizvodnja modela Supra A90 Final Edition biti ravnomjerno podijeljena između Europe i Japana s po 150 primjeraka za Japan i za Europu
Polako se bliži kraj za Toyotu Supru. Model A90 Final Edition, predstavljen je krajem prošle godine, a sada je stigao u prodaju. A ono što je privuklo najviše pažnje je ogromna cijena. Ona je donekle logična jer posljednje izvedbe su uvijek vrlo cijenjene kod obožavatelja, a osim toga ova Supra je i osjetno snažnije od "obične". Također, proizvest će se samo 300 primjeraka za Europu i Japan, pa ne treba zanemariti ni faktor ekskluzivnosti.
Nova Supra A90 Final Edition gotovo je dvostruko skuplja od standardnog top modela sa šest cilindara. U Njemačkoj auto kupci moraju izdvojiti 142.800 eura. Za usporedbu, obični 3,0-litreni model tamo košta 73.250 eura, dok početna 2,0-litrena verzija košta 63.250 eura. Automobil je još skuplji u Francuskoj, gdje košta 144.000 eura, a povrh toga, da bi ga uopće kupili, Francuski kupci moraju osvojiti pravo na kupnju sudjelovanjem u lutriji.
Iako je ovaj automobil brz i ekskluzivan, za toliki novac može se kupiti i impresivnije aute. Primjerice top izvedba BMW-a M4 Competition xDrive još uvijek je jeftinija od Supre A90 Final Edition u Njemačkoj, a čak je i Porsche 911 Carrera T pristupačniji, s početnom cijenom od 141.700 eura u Njemačkoj. S druge strane, posljednji model Supre još uvijek je jeftin u usporedbi s Alpineom A110 R Ultime. Renaultova sportska marka za svoja automobil traži apsurdnih 330.000 eura, što ga čini najskupljim novim automobilom s četiri cilindra ikada.
Supra A90 Final Edition koristi nadograđeni BMW-ov B58 motor koji sada proizvodi 435 KS umjesto dosadašnjih 340 KS. Okretni moment je povećan s 500 Nm na 570 Nm. Ovaj trolitreni redni šesterocilindrični motor u ovoj Supri je snažniji od bilo koje BMW-ove verzije istog motora, a dolazi u kombinaciji s isključivo ručnim mjenjačem sa šest brzina. Toyota je u auto ugradila i veće Brembo prednje kočnice, Akrapovič titanijski ispuh i podesivi KW ovjes. Tu su i posebni kotači s oznakom Gazoo Racing, veličine 19 inča sprijeda i 20 inča straga.
Posljednja Supra ima novi aerodinamički paket s prednjim spojlerom od karbonskih vlakana i velikim stražnjim krilom. Otvori za zrak na poklopcu motora mogu se ukloniti kada je potrebno dodatno hlađenje, primjerice na trkaćoj stazi. Tu su i Recaro školjkasta sjedala od ugljičnih vlakana s crvenim sigurnosnim pojasevima i puno detalja od Alcantare.
Toyota je najavila da će proizvodnja modela Supra A90 Final Edition biti ravnomjerno podijeljena između Europe i Japana (na fotografijama je japanski model) s po 150 primjeraka za svako od ovih tržišta. Zanimljivo, na domaćem tržištu sportski automobil košta 15.000.000 jena, što je "samo" 92.600 eura po trenutačnom tečaju. No, i Japanski kupci moraju sudjelovati u lutriji kako bi osvojili pravo na kupnju.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.