Nakon problema s kalibracijom sigurnosnih senzora, Suzukijevi inženjeri su uočili da je prednji diferencijal pogrešno ugrađen na 20 automobila
Mali Suzukijev terenac je na prvu osvojio tržište. Mnogi kupci će ga čekati čak do 2020. godine, s obzirom na to da tvornica jednostavno ne uspijeva proizvesti naručene količine. No ovaj model kreiran je potpuno iznova, a mora se vrlo brzo proizvoditi pa se neke pogreške jednostavno moraju dogoditi.
Nedavno smo imali vijest kako Jimnyjevi sigurnosni senzori prepoznaju zaštitnu ogradu kao opasnost pa automobil sam počinje kočiti i preusmjeravati se dalje od ograde. Suzukijevi inženjeri su utvrdili kako je za taj problem kriva kalibracija sustava AEB te rekli da će, prema potrebi, napraviti nadogradnju softvera, koja bi ublažila problem.
Ovaj put su Suzukijevi inženjeri pronašli još jedan problem koji je mnogo ozbiljniji. Prednji diferencijal nije dobro ugrađen na podvozje pa se prednji i stražnji kotači mogu vrtjeti prilično različitim brzinama. Taj problem može rezultirati prevelikom štetom za podvozje, a automobil nakon toga može samo stati.
Ono što daje nadu jeste da je takvih samo 20 primjeraka. a proizvedeni su između 12. i 18. studenoga te je za njih napravljen opoziv u tvornicu u Japanu. Vjerujemo kako je upravo taj slučaj dobro upozorenje za Suzuki te da će se u budućnosti više pripaziti tijekom same proizvodnje.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.