Nova izvedba Porschea Taycana nazvana Turbo GT je najopasniju stazu na svijetu prešla za 7:07.55 minuta i tako deklasirala mnogo snažniji Teslin Model S Plaid Track Package za gotovo 18 sekundi i zaostala za rekordom Nevere za samo 2,25 sekundi
Utrka u rekordima za električna vozila se nastavlja no kada su u pitanju brzina i ubrzanja svijet i dalje ima suverenog vladara, hrvatsku Rimac Neveru, koja drži niz rekorda za ubrzanje, utrke ubrzanja, maksimalnu brzinu i najbrže krugove na raznim stazama u kategorijama serijski cestovni auto ili električni serijski cestovni auto. No Nevera je sada zamalo ostala bez jednog od najvažnijih rekorda, onog za najbrži krug na legendarnom Nürburgring Nordschleifeu za električna cestovna vozila. Taj rekord je hrvatskom hiperautomobilu gotovo oteo upola slabiji Porsche Taycan.
Nova izvedba Porschea Taycana nazvana Turbo GT je najopasniju stazu na svijetu prešla za 7:07.55 minuta i tako deklasirala mnogo snažniji Teslin Model S Plaid Track Package za gotovo 18 sekundi i zaostala za rekordom Nevere za samo 2,25 sekundi. Hrvatski hiperautomobil prošle je godine postavio vrijeme od 7:05.30, a s obzirom na to da je Nevera supersportski dvosjed sa 1914 KS, Taycanov deficit od 2,25 sekundi iznimno je impresivan,a još više u kontekstu kruga od 20,8 kilometara. e
Porsche ovaj konkretni Taycan naziva 'predserijskim' modelom, a njegova smanjena visina i aerodinamična oprema potvrđuju da se radi o varijanti usmjerenoj na stazu koju smo ranije vidjeli na testiranju na Nürburgringu. Novi model će stići kao dio nadogradnje široke palete za Taycan 2024. godine, a iako su njegove mehaničke specifikacije nepoznate u ovoj fazi, očekuju se snažniji električni motori i prilagođeni ovjes koji će ovaj auto učiniti znatno moćnijim od Taycana Turbo S koji ima hardver šasije koji će ga odvojiti od Taycana Turbo S sa 761 KS.Snaga mu se još ne zna no ne bi trebala prebaciti granicu od 1000 KS.
Vrijeme Nürburgringa za novi Turbo GT je nekih 26 sekundi brže od vremena koje je ostvario Turbo S opremljen Performance Kit-om, što je jednako zapanjujućem zaostatku većem od jednog kilometra na kraju kruga. Porscheov tvornički vozač Lars Kern bio je za volanom, a auto je bio opremljen sigurnosnim kavezom i školjkastim sjedalima, jer to nalažu propisi za rekorde na Nürburgringu.
Stiskao sam koliko sam mogao, ali to je zapravo bilo sve što sam mogao učiniti, rekao je Kern komentirajući svoje vrijeme.. Porsche također tvrdi da je prototip postigao vrlo slična vremena tijekom nekoliko uzastopnih krugova, unatoč enormnim zahtjevima za energijom i upravljanjem toplinom potrebnima za vožnju električnih auta punom brzinom. Očekuje se da će Turbo GT biti predstavljen kasnije ove godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.