Od 1. siječnja 2016. Njemačka uvodi naplatu, a nakon odustajanja od monetizacije ne postoje prepreke da to ne učini i Hrvatska. Govori se kako bi godišnja vinjeta koštala 130 eura
Vinjete već 2016.? Lako moguće. Pet se ključnih stvari mora poklopiti da bi Hrvatska uvela vinjete i počela bolje gospodariti nacionalnim blagom. Prva je već ostvarena, jer se odustalo od monetizacije 1060 km autocesta kojima gospodare HAC i ARZ. Odustalo se i od davanja koncesije strancima te ostavila mogućnost da ju se ponudi hrvatskim fondovima. Treći važan signal uputio je nedavno i Siniša Hajdaš Dončić, ministar prometa u Vladi RH, koji nije isključio vinjete. Vinjete kao četvrto sidro novoga sustava naplate u svome predizbornom programu ima HDZ, vodeća oporbena stranka. Ona se, za razliku od Kukuriku koalicije, izrijekom založila za pravedniji vinjetni sustav naplate. I ključni peti razlog koji nije izravno vezan za Hrvatsku jednako je važan; s prvim danom siječnja Njemačka uvodi godišnje vinjete koje će stajati 130 eura... Više u novom broju AUTO STARTA.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.