300.000 km na autocesti ili 100.000 po gradu. Što je veća "smrt" za auto?
Vvisoka kilometraža sama po sebi nije neprijatelj automobila. Ključni faktor je način na koji su ti kilometri nastali
Vvisoka kilometraža sama po sebi nije neprijatelj automobila. Ključni faktor je način na koji su ti kilometri nastali
Sustav naplate autocesta u Mađarskoj temelji se na elektroničkim vinjetama, što znači da više nema fizičkih naljepnica …
Sustav funkcionira dinamično: dok će u optimalnim vremenskim uvjetima vozači moći voziti do 150 km/h, u slučaju kiše og…
Graditelji nisu čekali. Autocesta je jednostavno izgrađena oko njegove kuće, razdvojivši se u dva kraka kako bi je “zao…
Osim što "izluđuju" vozače automobila iza njih, ovakvi nesmotreni vozači često su i uzrok zagušenja prometa i gužva na …
Vozači bi se prije putovanja svakako trebali informirati o prometnim pravilima u Francuskoj jer mnoge zbunjuje jedan je…
Autocesta A1 prolazi kroz Švicarsku u smjeru istok-zapad i sa svojih 410 kilometara najduža je autocesta u zemlji
Njemačka jedina u svijetu ima mrežu autocesta bez ograničenja brzine. Njenu povijest i najzanimljivije činjenice donosi…
Njegov automobil punom brzinom ulijeće u rupu koja se prostire čitavom širinom dvije vozne i jedne zaustavne trake auto…
Nažalost, zlouporaba zaustavne trake od strane bahatih vozača koji žele zaobići prometne gužve postala je problem koji …