Južna Koreja razvija novu tehnologiju korištenja vodika kao pogonskog goriva. Benzin i dizel trebao bi vrlo brzo ustupiti svoje mjesto vodiku, koji izgaranjem stvara neškodljivu vodu
Električna vozila i dalje imaju velikih problema s nedostatnim kapacitetom baterija, njihovom prevelikom težinom , a s time i premalim dosegom. Dda ne spominjemo trenutačno i najveći nedostatak visoku cijenu i lošu infrastrukturu, odnosno nerazvijenu mrežu stanica za punjenje električnom strujom. Benzin i dizel trebao bi vrlo brzo ustupiti svoje mjesto vodiku, koji izgaranjem stvara neškodljivu vodu.
Južna Korea čvrsto vjeruje u električni pogon i kako je to bliska budućnost automobila. No, osim električnog pogona, za koji vjeruju kako je sasvim sigurna i neizbježna realnost automobila, nikako nisu zadovoljni s razvojem kapaciteta električnih baterija, koje su i dalje preskupe, preteške i ekološki sporne za proizvodnju, korištenje i njihovo zbrinjavanje nakon završetka vijeka. Stručnjaci Južne Koreje vide budućnost električnih automobila ne u baterijama, već u vodiku kao pogonskom gorivu. Vodik bi se u gorivim ćelijama koristio kao pogonsko gorivo za proizvodnju električne struje, a u tom slučaju bi kao otpad bila čista voda. Tako je ministarstvo prometa i energije u Južnoj Koreji pripremilo plan po kojem bi se do kraja 2020. godine na cestama ove države trebalo komercijano voziti najmanje 1.000 vozila na vodik, koja bi vodik punile na najmanje 10 stanica.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.