Kada je Volkswagen predstavio koncept ID.2all i najavio novi mali električni automobil s cijenom od 25.000 eura, također je najavio jedno još jeftinije električno vozilo. Tvrtka planira početni električni model koji će koštati manje od 20.000 eura. No, čini se kako će tvrtka iz Wolfsburga trebati partnera kako bi ubrzala razvoj, postigla ciljanu cijenu i othrvala se konkurenciji kineskih rivala. Samo 20.000 eura danas se čini kao vrlo ambiciozan cilj, s obzirom na to da najjeftiniji aktualni električni VW, model ID.3 u Njemačkoj košta od 39.995 eura, a u Hrvatskoj najjeftinija verzija košta od 44.768 eura.
Automotive News Europe objavio je članak u kojem citira njemačke poslovne novine Handelsblatt. U njemu je otkriveno da VW trenutno navodno pregovara s Renaultom. Razgovori su u "ranoj fazi", a jedan od ciljeva je postići godišnju proizvodnju od 200.000 do 250.000 automobila za oba proizvođača automobila. Međutim, još je sve u povojima, tako da od svega možda neće biti ništa.
VW je ove navode odbio komentirati,no glasnogovornik Renaulta kojeg je Automotive News Europe potvrdio je da se nešto događa izjavom: "U različitim smo raspravama, ali ništa nije finalizirano."
Un utrci za "jeftinim" električnim gradskim autom Renault za sada pobjeđuje VW jer njihov Renault 5 je najavljen za iduću godinu dok bi ID.2all trebao postati serijski model godinu dana kasnije. No obje ove tvrtke je već prestigao Stellantis koji je već predstavio svoj novi Citroën C3 koji dolazi iduće godine s cijenom od oko 23.000 eura. Osim toga najavljen je i još jeftiniji C3 s cijenom manjom od 20.000 eura. Renault je na to reagirao najavom novog električnog Twinga koji je za sada prikazan samo kao koncept, a na tržište bi trebao stići 2026. godine. Sada se čini mogućim da Twingo dobije i svojeg "brata" s logom VW-a.
Renault će na modelima 4, 5 i Twingo koristiti arhitekturu Ampr Small (prethodno CMF-BEV). Iako će se prodavati samo kao električna vozila, niti jedno od njih neće koristiti platformu razvijenu isključivo za električne automobile, čak 70 posto dijelova dolazit će s postojeće platforme CMF-B koju koristi Clio, sve to zbog smanjenja troškova.
Ipak, za sada nije jasno hoće li VW-ov početni električni automobil imati nešto zajedničko s budućim Twingom ili je plan razviti novu zajedničku arhitekturu VW-a i Renaulta. Suradnja VW-a s Renaultom ne bi bila nikakav presedan, već sada njemački proizvođač usko surađuje s Fordom te si međusobno posuđuju platforme i modele (Amarok/Ranger, Caddy/Tourneo Connect, ID. 4/Explorer Electric).
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.