Volkswagen Touran je najuspješniji kompaktni monovolumen u Njemačkoj . Nova verzija u potpunosti je novo razvijena, nudi veći prostor, a novi motori štedljiviji su za čak 19 posto
Potpuno novo koncipirani kompaktni monovolumen VW Touran predstavljen je pred međunarodnim predstavnicima medija u Autostadtu u Wolfsburgu – nedaleko od proizvodne lokacije omiljenog obiteljskog monovolumena. Novi model nudi znatno veću, multivarijabilnu unutrašnjost, pokazuje svoju potpunu savršenost te oduševljava sa šest novih štedljivih motora i opsežnom ponudom sustava potpore i infotainmenta. Premijera novog Tourana pred publikom je na Salonu automobila u Ženevi. Prof. dr. Martin Winterkorn, predsjednik uprave tvrtke Volkswagen AG, izjavio je sljedeće: „Kao jedan od najuspješnijih obiteljskih automobila na svijetu s 1,9 milijuna prodanih primjeraka, Touran je neosporno broj jedan u Njemačkoj kada su u pitanju kompaktni monovolumeni. Uvjeren sam da nova generacija neće samo nastaviti takav trend. Ona će i postaviti nova mjerila.“
Treća generacija Tourana ističe se novim sportskim izgledom postignutim zahvaljujući snažnom i preciznom dizajnu, koji preuzima smanjenu jasnoću prethodnika te unatoč tome postiže veću lakoću i izraženije sportske karakteristike. Potpuno redizajnirana je i unutrašnjost, koja se zahvaljujući novo razvijenom fold-flat sustavu preklapanja sjedala s pričvrsnim ušicama Isofix na svim mjestima za sjedenje može koristiti multivarijabilno. Volumen prtljažnika od 1040 litara (natovaren do razine krova i do drugog reda sjedala) i ukupno 47 površina za odlaganje pretvaraju novi Touran u savršenog pratitelja u svakodnevici. Čist zrak u unutrašnjosti jamči opcijski automatski 3-zonski klima-uređaj Pure Air s antialergijskim filtrom.
Potpuno novorazvijeni Touran prvi je monovolumen na bazi Modularne poprečne platforme (MQB). S time su povezane brojne konstruktivne i koncepcijske prednosti, poput izrazito dugog međuosovinskog razmaka, vrlo kratkih prevjesa karoserije i revolucionarno dobre iskorištenosti prostora. Unatoč većoj vanjskoj dužini i većim zahtjevima u pogledu sigurnosti i udobnosti, težina je u odnosu na prethodnika smanjena za 62 kg. U kombinaciji s poboljšanom aerodinamikom bilo je moguće realizirati i smanjenje potrošnje: tri benzinska (TSI) motora sa snagom od 81 kW / 110 KS, 110 kW / 150 KS, 132 kW / 180 KS i tri dizelska (TDI) motora sa snagom od 81 kW / 110 KS, 110 kW / 150 KS, 140 kW / 190 KS štedljivija su za čak 19 posto. Uvijek dio serijske opreme: start-stop sustav i rekuperacijski modus.
Velik spektar novih sustava potpore i infotainmenta također postavlja mjerila u njegovoj klasi: pored serijske multikolizijske kočnice, za obiteljski bestseller u ponudi su automatska regulacija razmaka ACC i Front Assist uključujući City funkciju kočenja u nuždi, zatim potpora kod prometnog zastoja, proaktivni sustav zaštite putnika, Side Assist s potporom izlaska iz parkirnog mjesta i Trailer Assist (potpora za manevriranje prikolicom). Novost u Touranu su i električno otvaranje i zatvaranje stražnjeg poklopca, automatska funkcija otvaranja stražnjeg poklopca Easy Open (može se aktivirati pokretom noge), odabir profila vožnje te snažna LED glavna svjetla.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.