Model je inspiriran konceptima ID. Aura i ID. Evo, a njegov dizajn predstavlja svojevrsni otklon od tipične njemačke suzdržanosti
Volkswagenovo partnerstvo s kineskim proizvođačem Xpeng već daje prve rezultate i to u obliku električne limuzine koja će označiti novo poglavlje u elektrifikaciji najveće europske automobilske marke. Model, koji će se pridružiti ID. obitelji, temelji se na platformi druge generacije modela Xpeng P7 i donosi dizajn koji je, za VW, neobično hrabar, sportski i nimalo nalik njihovim dosadašnjim autima.
Kamuflirani prototip već je snimljen na kineskim cestama, a digitalni renderi pokazuju da je riječ o dinamičnoj, elegantnoj limuzini s vrlo izraženim bokovima i niskom, zaobljenom linijom krova. Sprijeda dominiraju razdvojena LED svjetla i osvijetljeni VW logotip u središtu, dok stražnji kraj krase profinjene LED-ice povezane tankom svjetlosnom trakom. Sve zajedno djeluje znatno fluidnije i modernije od svega što Volkswagen trenutačno nudi u Europi. Rendere automobila izradio je poznati digitalni dizajner Sugar Design, specijaliziran za vizualizacije budućih modela i realistične interpretacije kamufliranih prototipova.
Model je inspiriran konceptima ID. Aura i ID. Evo, a njegov dizajn predstavlja svojevrsni otklon od tipične njemačke suzdržanosti. Zamišljen je kao globalna električna limuzina srednje klase, ali je razvijen prvenstveno za kinesko tržište, gdje VW trenutačno ulaže najviše resursa i nastoji vratiti izgubljene pozicije.
Tehničke specifikacije zasad nisu potvrđene, no očekuje se da će preuzeti mehaničke osnove modela Xpeng P7. To znači da bi auto trebao imati dvije baterije kapaciteta 74,9 i 92,9 kWh. U slabijoj verziji sa stražnjim pogonom elektromotor P7 IMA 367 KS, dok snažnija izvedba s pogonom na sve kotače ima ukupno 594 KS i ubrzava do 100 km/h za samo 3,7 sekundi. Doseg, prema kineskom CLTC standardu varira od 702 do 820 kilometara.
Xpeng P7
Za Volkswagen, ovaj model ima veliku stratešku važnost. Nova zajednička elektronička arhitektura razvijena s Xpengom omogućit će brži razvoj budućih automobila i lakše bežične nadogradnje softvera. Njome će se koristiti ne samo električni, već i plug-in hibridni i benzinski automobili.
Njemački div planira više od 30 novih modela za kinesko tržište do kraja desetljeća, od čega će 20 biti elektrificirano. Partnerstva s lokalnim markama Xpeng, FAW-Volkswagen i Volkswagen Anhui trebala bi ubrzati proizvodnju i omogućiti ponudu koja je usklađena sa strelovito brzim promjenama na kineskom tržištu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.