Početna Novosti 290 pregleda

VW priprema limuzinu koja ne sliči ni na jedan njihov auto

FOTO: Sugar Design

Model je inspiriran konceptima ID. Aura i ID. Evo, a njegov dizajn predstavlja svojevrsni otklon od tipične njemačke suzdržanosti

Volkswagenovo partnerstvo s kineskim proizvođačem Xpeng već daje prve rezultate i to u obliku električne limuzine koja će označiti novo poglavlje u elektrifikaciji najveće europske automobilske marke. Model, koji će se pridružiti ID. obitelji, temelji se na platformi druge generacije modela Xpeng P7 i donosi dizajn koji je, za VW, neobično hrabar, sportski i nimalo nalik njihovim dosadašnjim autima.

Author: Sugar Design foto: Sugar Design

Kamuflirani prototip već je snimljen na kineskim cestama, a digitalni renderi pokazuju da je riječ o dinamičnoj, elegantnoj limuzini s vrlo izraženim bokovima i niskom, zaobljenom linijom krova. Sprijeda dominiraju razdvojena LED svjetla i osvijetljeni VW logotip u središtu, dok stražnji kraj krase profinjene LED-ice povezane tankom svjetlosnom trakom. Sve zajedno djeluje znatno fluidnije i modernije od svega što Volkswagen trenutačno nudi u Europi. Rendere automobila izradio je poznati digitalni dizajner Sugar Design, specijaliziran za vizualizacije budućih modela i realistične interpretacije kamufliranih prototipova.

Model je inspiriran konceptima ID. Aura i ID. Evo, a njegov dizajn predstavlja svojevrsni otklon od tipične njemačke suzdržanosti. Zamišljen je kao globalna električna limuzina srednje klase, ali je razvijen prvenstveno za kinesko tržište, gdje VW trenutačno ulaže najviše resursa i nastoji vratiti izgubljene pozicije.

Author: Sugar Design foto: Sugar Design

Tehničke specifikacije zasad nisu potvrđene, no očekuje se da će preuzeti mehaničke osnove modela Xpeng P7. To znači da bi auto trebao imati dvije baterije kapaciteta 74,9 i 92,9 kWh. U slabijoj verziji sa stražnjim pogonom elektromotor P7 IMA 367 KS, dok snažnija izvedba s pogonom na sve kotače ima ukupno 594 KS i ubrzava do 100 km/h za samo 3,7 sekundi. Doseg, prema kineskom CLTC standardu varira od 702 do 820 kilometara.

Author: Xpeng foto: Xpeng Xpeng P7

Za Volkswagen, ovaj model ima veliku stratešku važnost. Nova zajednička elektronička arhitektura razvijena s Xpengom omogućit će brži razvoj budućih automobila i lakše bežične nadogradnje softvera. Njome će se koristiti ne samo električni, već i plug-in hibridni i benzinski automobili.

Author: Sugar Design foto: Sugar Design

Njemački div planira više od 30 novih modela za kinesko tržište do kraja desetljeća, od čega će 20 biti elektrificirano. Partnerstva s lokalnim markama Xpeng, FAW-Volkswagen i Volkswagen Anhui trebala bi ubrzati proizvodnju i omogućiti ponudu koja je usklađena sa strelovito brzim promjenama na kineskom tržištu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.