Frustrirani kupac, razljućen odbijanjem auto salona da mu vrati novac za rabljeni Subaru Outback kojeg je smatrao neispravnim, odlučio je protestirati na najdestruktivniji mogući način
Ponekad sporovi s kupcima eskaliraju na neočekivane načine, ali rijetko kada do ove razine. Nevjerojatan incident se dogodio u Mazdinom salonu u mjestu Sandy, u američkoj saveznoj državi Utah. Frustrirani kupac, razljućen odbijanjem auto salona da mu vrati novac za rabljeni Subaru Outback kojeg je smatrao neispravnim, odlučio je protestirati na najdestruktivniji mogući način.
Incident je započeo u ponedjeljak ujutro, kada je kupac kupio Subaru Outback treće generacije (2003. – 2009.) u salonu Mazde. Ubrzo nakon toga kupac je, prema svojim tvrdnjama, otkrio mehaničke probleme s vozilom i vratio se, nadajući se da će dobiti povrat novca. Međutim, prema njegovim tvrdnjama, salon je odbilo zahtjev, pozivajući se na situaciju "viđeno-kupljeno". Prema izvješćima Foxa 13, nezadovoljni kupac upozorio je osoblje da će, ako mu ne vrate novac, vratiti auto u salon ravno kroz ulazna vrata. Kada trgovac nije htio popustit, ljuti kupac je ispunio svoju prijetnju, provezavši auto kroz staklena vrata salona.
Video koji je brzo postao viralan na društvenim mrežama zabilježio je kaotični trenutak. Subaru je udario u zgradu salona, razbio vrata i uništio recepciju salona. Nekoliko trenutaka kasnije, vozač je izašao iz automobila i pritom psovao zaprepašteno osoblje. Srećom, tijekom incidenta nitko nije ozlijeđen.
Iako je lako suosjećati s frustracijom prilikom kupnje problematičnog rabljenog vozila, ovakva reakcija je prilično ekstremna. Očekivano, zaposlenici auto salona su odmah pozvali policiju koja je stigla na mjesto događaja i uhitila vozača. Sada se suočava s ozbiljnim optužbama.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.