Vlasnik je preuzeo svoj bijeli Model Y 24. siječnja i vozio ga autocestom kada se iznenada volan odvojio od stupa upravljača
Vlasnik Tesle Model Y oglasio se na Twitteru i otkrio da mu je s tek isporučenog Modela Y otpao volan dok se vozio s obitelji. Vlasnik, koji na Twitteru koristi nadimak Preneh24, naveo je da je preuzeo svoj bijeli Model Y 24. siječnja 2023. i vozio ga autocestom kada se iznenada volan odvojio od stupa upravljača. Srećom, iza njega nije bilo automobila i uspio se zaustaviti nasred autoceste bez da je izazvao nesreću.
@elonmusk @TeslaOwnersWW @BLKMDL3 Family was excited to receive Tesla Y delivery on 1/24/2023. Was driving on highway and all the sudden steering wheel fall off, was lucky enough there was no car behind and I was able to pull on devider #SafetyFirst #Fixit #TeslaModelY #help pic.twitter.com/4UMokFA2cv
— Prerak (@preneh24) January 30, 2023
Vlasnik je pozvao vučnu službu i auto je odvezen u Teslin servis, međutim, problemi vlasnika tu nisu prestali. Predstavnik Teslinog servisa ubrzo je kontaktirao vlasnika, napomenuvši da je Model Y primljen, ali da nema nikakvih informacija o tome što nije u redu s vozilom unatoč tome što je automobil u servisu završio s volanom odvojenim od upravljačkog stupa. Nakon što je vlasnik obavijestio Teslu o problemu, proizvođač automobila je počeo istraživati i vlasniku je brzo poslao račun od 103,96 dolara za popravak nečega što je očito bio kvar kojeg je izazvao sam proizvođač.
Razumljivo je da vlasnik nije smatrao prikladnim da mora platiti popravke i tražio je da se faktura stornira.Preneh24 je na Twitteru podijelio snimke zaslona svog razgovora s predstavnikom Tesle u kojem je zatražio puni povrat novca. Iako je predstavnik Teslinog servisa rekao da proizvođač automobila nema politiku povrata, dodao je da je u kontaktu s prodajnim salonom u kojem je automobil kupljen kako bi pokušao dogovoriti povrat novca.
@elonmusk Am I responsible for manufacturing defect? It’s not even week and getting bill for faulty steering wheel. Isn’t it company’s responsibility to fix it? I would greatly appreciate refund and keep the car as we lost trust and family is not feeling safe driving it back. pic.twitter.com/7ZsO4ZiXNu
— Prerak (@preneh24) January 30, 2023
“Izgubili smo povjerenje u Teslu i jako bismo cijenili da se ovaj automobil vrati i da se izda puni povrat novca. Osjećam da je sigurnost važnija od tehnologije u vom automobilu automobila”, napisao je vlasnik na Twitteru. U međuvremenu mu se u komentarima na Twitteru javio i korisnik Freshfuel koji je komentirao da su Teslinim modelima i ranije otpadali upravljači i priložio nekoliko fotografija kao dokaz za svoju tvrdnju.
Not the first time this happened @NHTSAgov @NHTSArecalls https://t.co/vjWAxo6Fqc
— Freshfuel (@Freshfuel1) January 30, 2023
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.