Malo koji moderni automobil je toliko skup kao Chiron, a to vrijedi i za njegove dijelove
Malo koji moderni automobil ima prednja svjetla tako upečatljiva kao Bugatti Chiron. S druge strane, malo koji moderni automobil je toliko skup kao Chiron. Model koji je nedavno dobio nasljednika koštao je od oko 3 milijuna eura bez poreza. Uz toliku cijenu jasno je da su i dijelovi za ovaj automobil koji je proizvoeden u samo 500 primjeraka izuzetno skupi.
Koliko oni mogu koštati pokazuje nam oglas na njemačkom eBayu u kojem se set prednjih svjetala Valeo za Chiron nudi po nevjerojatnoj cijeni za koju možete dobiti čak sedam novih Volkswagena T-Crossa ili jedan Porsche 911 s dosta opreme. Ova LED prednja svjetla, kompatibilna s modelima Pur Sport i Super Sportom 300+, koštaju 147.000 eura. Dobro ste pročitali, 147 tisuća eura za samo jedan set farova.
Prodavač se nalazi u Poljskoj, ali poslat će prednja svjetla za Chiron u bilo koju europsku državu za dodatnih 1.000 eura. Nudi se i dostava u države izvan Europe, ali troškovi dostave nisu navedeni.
Cijena je time još nevjerojatnija jer su ovi farovi rabljeni, ali prodavač obećava "savršeno stanje". U oglasu je navedeno da su ovo originalna prednja svjetla s OEM brojem dijela: 5B4941035C 5B4941036C. Uz malo istraživanja moguće ih je pronaći i na poljskoj web stranici gdje se nude za osjetno manji iznos od 98.000 €.
Nečuvena cijena kompleta prednjih svjetala podsjetila nas je na ranije podatke o tome koliko koštaju dijelovi za Chirona koji su objavljeni u video na YouTube kanalu The Hamilton Collection. U njemu se navodi da stražnja svjetla Chirona koštaju 10.000 dolara po komadu, 13.547 dolara treba dati za rezervni ključ, 8449 dolara za set guma, 18.317 dolara za prednje kočione diskove, 6.764 dolara za prednje kočione pločice, 18.317 dolara za stražnje kočione diskove, 4024 dolara za stražnje kočione pločice, 185.000 dolara za mjenjač i 11.500 dolara za redoviti godišnji servis.
Prema nekretninskom mogulu Mannyju Khoshbinu, tekući troškovi prethodnoh Bugattija, modela Veyrona također su nevjerojatno visoki. Zamjena svih tekućina koštat će 25.000 dolara, a gume još 38.000 dolara. Kotače je potrebno mijenjati svakih 15.000 kilometara, a oni koštaju 50.000 dolara. Također, vlasnici Veyrona plaćaju 20.000 dolara za zamjenu spremnika goriva, plus još 22.000 dolara za rad. Otprilike toliko košta i zamjena regulatora bregastog vratila, ali sam dio stoji samo oko 800 dolara. Međutim, te su cijene utvrđene prije nekoliko godina i možda su u međuvremenu postale još više.
Ne sumnjamo da će cijene održavanja i dielova za novi Tourbillon biti podjednako velike, vjerojatno još i veće.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.