Iako je slovio kao prestižni luksuzni superautomobil, mnogo toga u njemu nije bilo prestižno te je potjecalo iz drugih mnogo jeftinijih modela
Aston Martin je desetljećima koristio dijelove drugih marki, a to radi i danas, jer uglavnom posuđuje motore od Mercedes-Benza. Ova tvrtka rijetko je bila na "financijskoj zelenog grani" pa su se automobili često sastavljali po principu "snađi se druže". To je najočitije na njihovom modelu DB7- koji se proizvodio od 1994. do 2004. godine. Iako je slovio kao prestižni luksuzni superautomobil, mnogo toga u njemu nije bilo prestižno te je potjecalo iz drugih mnogo jeftinijih modela. Štoviše, iako je marka tada pripadala Fordu kupovalo se od marki sa svih strana svijeta.
Polazna točka za DB7 bio je je otkazani model Jaguara, Project XX, sportski coupe koji je trebao naslijediti XJ-S kao novi F-type. Osnova za Project XX je bila šasija XJ-S, a nju je na kraju preuzeo prestižni Aston Martin.
Vanjski retrovizori preuzeti su s redizajniranog Citroëna CX. Nije iznenađujuće, jer DB7 je razvio Tom Walkinshaw, koji je prethodno izradio Jaguar XJ220, također s retrovizorima s CX-a. Postoji još jedan engleski sportski automobil koji je posudio retrovizore ovog Citroëna, bio je to Lotus Esprit.
Stražnja svjetla temeljena su na Mazdinom dizajnu. Radi se o istim svjetlima kao na prvoj generaciji 323F, no djelomično su skrivena iza panela karoserije pa je sličnost nešto manje uočljiva.
Također, ako vam se prednji pokazivači smjera na DB7 čine poznatim, u pravu ste. Vjerojatno ste ih već vidjeli na Mazdi MX-3 s koje su preuzeti.
I kvake su došle s još jedne Mazde 323, odnosno karavanske verzije 323 pete generacije koja se proizvodila od 1985. do 1994. godine. Ipak, na Aston Martinu su one prevučene slojem kroma.
Prvi motor koji je dolazio uz DB7 bio je redni šesterocilindraš od 3,3 litre obujma. Blok tog motora dolazi iz Jaguara XJ.
Kasnije je stigao V12, no i on je imao tuđe dijelove. Naime, mehanizam upravljanja ventilima preuzet je iz Fordovog Duratec V6 motora, kojeg poznajemo između ostalog iz legendarnog Mondea ST220.
Unutrašnjost je lijepo ukrašena kožom, drvom i tkaninom od vune, ali i tu ima "jeftinih dijelova". Naime ručke na vratima preuzeti su s Mazde MX-5, a tipke, prekidači i ventilacijski otvori dolaze iz Forda Scorpia.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.