Početna Off 795 pregleda

Ovaj skupi superautomobil je bio sastavljen od dijelova desetak auta

Iako je slovio kao prestižni luksuzni superautomobil, mnogo toga u njemu nije bilo prestižno te je potjecalo iz drugih mnogo jeftinijih modela

Aston Martin je desetljećima koristio dijelove drugih marki, a to radi i danas, jer uglavnom posuđuje motore od Mercedes-Benza. Ova tvrtka rijetko je bila na "financijskoj zelenog grani" pa su se automobili često sastavljali po principu "snađi se druže". To je najočitije na njihovom modelu DB7- koji se proizvodio od 1994. do 2004. godine. Iako je slovio kao prestižni luksuzni superautomobil, mnogo toga u njemu nije bilo prestižno te je potjecalo iz drugih mnogo jeftinijih modela. Štoviše, iako je marka tada pripadala Fordu kupovalo se od marki sa svih strana svijeta.  

Author: Jaguar foto: Jaguar

Polazna točka za DB7 bio je je otkazani model Jaguara, Project XX, sportski coupe koji je trebao naslijediti XJ-S kao novi F-type. Osnova za Project XX je bila šasija XJ-S, a nju je na kraju preuzeo prestižni Aston Martin. 

Author: Citroën foto: Citroën

Vanjski retrovizori preuzeti su s redizajniranog Citroëna CX. Nije iznenađujuće, jer DB7 je razvio Tom Walkinshaw, koji je prethodno izradio Jaguar XJ220, također s retrovizorima s CX-a. Postoji još jedan engleski sportski automobil koji je posudio retrovizore ovog Citroëna, bio je to Lotus Esprit.

Author: Mazda foto: Mazda

Stražnja svjetla temeljena su na Mazdinom dizajnu. Radi se o istim svjetlima kao na prvoj generaciji 323F, no djelomično su skrivena iza panela karoserije pa je sličnost nešto manje uočljiva.

TOP 10 automobila koje možete kupiti za manje od 5 tisuća kuna | Author: Mazda foto: Mazda

Također, ako vam se prednji pokazivači smjera na DB7 čine poznatim, u pravu ste. Vjerojatno ste ih već vidjeli na Mazdi MX-3 s koje su preuzeti. 

Author: Mazda foto: Mazda

I kvake su došle s još jedne Mazde 323, odnosno karavanske verzije 323 pete generacije koja se proizvodila od 1985. do 1994. godine. Ipak, na Aston Martinu su one prevučene slojem kroma. 

Author: Jaguar foto: Jaguar

Prvi motor koji je dolazio uz DB7 bio je redni šesterocilindraš od 3,3 litre obujma. Blok tog motora dolazi iz Jaguara XJ.

Author: Ford foto: Ford

Kasnije je stigao V12, no i on je imao tuđe dijelove. Naime, mehanizam upravljanja ventilima preuzet je iz Fordovog Duratec V6 motora, kojeg poznajemo između ostalog iz legendarnog Mondea ST220.

Author: Mazda foto: Mazda

Unutrašnjost je lijepo ukrašena kožom, drvom i tkaninom od vune, ali i tu ima "jeftinih dijelova". Naime ručke na vratima preuzeti su s Mazde MX-5, a tipke, prekidači i ventilacijski otvori dolaze iz Forda Scorpia.
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.