U utrci koju je organizirao Mat Watson iz Carwowa, natjecali su se Red Bull F1 bolid, KTM MotoGP motocikl, auto i Svjetskog Rallycross prvenstva, WRC auto i Ford’s E-Transit Supervan
Formulu 1 je bez sumnje najbrži trkaći automobil na kružnim stazama, no kako se snalazi u utrci ubrzanja. Nedavno smo vidjeli kako je Rimac Nevera bez ikakvog problema pobijedila stariji bolid Formule 1 u utrci ubrzanja na 1/4 milje, a sada nam je Red Bull priuštio ultimativnu utrku ubrzanja između nekoliko svojih trkaćih strojeva.
U utrci koju je organizirao Mat Watson iz Carwowa, natjecali su se Red Bull F1 bolid, KTM MotoGP motocikl, auto i Svjetskog Rallycross prvenstva, WRC auto, a da bi sve bilo još zanimljivije na kraju im se pridružio i Ford’s E-Transit Supervan, fantastični električni kombi koji je oduševio prošle godine na utrci u Goodwoodu.
Iako je F1 apsolutni vladar u "pravim utrkama", njegov stražnji pogon ne čini ga najbrže ubrzavajućim trkaćim automobilom što je već dokazala Nevera. I reli automobili, posebno WRC imaju nevjerojatno dobar start zbog pogona na sve kotače, kojeg ima i električni kombi ogromne snage. MotoGP motocikl pak, ima mnogo manje konja os svih drugih, ali ima i ima mnogo manju masu što je ogromna prednost pri ubrzanju.
Red Bull RB8 iz 2012. godine s V8 motorom razvija oko 850 KS i teži samo 700 kilograma, a u utrci ga vozi profesionalni F1 vozač ekipe Alpha Tauri Liam Lawson. MotoGP motocikl ima oko 270 KS, no njegova masa iznosi samo 157 kg, a vozi ga legendarni Dani Pedrosa, vozač s 31 pobjedom u MotoGP natjecanju. Rallycross Peugeot 208 ima oko 600 KS, teži 1300 kg, a za upravljačem je bivši Rallycross prvak Timmy Hansen. WRC Ford Puma razvija oko 550 KS i ima 1260 kilograma, a vozi ga sam Mat Watson. Potpuno električni Ford E-Transit razvija čak 2039 KS, ali ima i uvjerljivo najveću masu, 1680 kg.
Unatoč pogonu na samo dva kotača Formula 1 se pokazala superiornom Rallycross i WRC automobilima koji su se samo mogli boriti za drugo mjesto pri čemu su se pokazali prilično izjednačenima. Električni kombi je, s druge strane, ravnopravan konkurent F1, unatoč nešto slabijem startu zbog velike mase. Ipak, apsolutno najbržim se pokazao MotoGP motocikl koji je u sve tri utrke konkurenciju ostavio iza sebe. Kako je to izgledalo pogledajte u videu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.