Luksuzni produženi Mercedesi i decentni i jeftiniji pogrebni kombiji dobili su konkurenciju s pogonom na struju
Bilo je za očekivati. Svijet automobila se potpuno mijenja, a s njima i pogrebna vozila. Luksuzni produženi Mercedesi i decentni i jeftiniji pogrebni kombiji dobili su konkurenciju s pogonom na struju. Radi se o Teslinom Modelu 3, no mora se priznati da Tesla ne stoji iza ove ideje već je riječ o preradi koju je ovih dana predstavio nizozemski proizvođač pogrebnih vozila Derks Uitvaartmobiliteit.
Teslin Model 3 u pogrebnoj varijanti već se može naručiti. U odnosu na klasični Model 3, pogrebna verzija nudi produženi međuosovinski razmak, luksuzno obložen i osvijetljen prostor za lijes i dodatne praktične pretince. Kako bi mogao ispunjavati svoju namjenu Model 3 je morao biti znatno produžen. Ukupna dužina automobila je porasla na 5,56 metara što je 87 više nego kod serijskog modela.
Sto se tiče karoserije od originala su preuzeti prednji dio, prednja vrata, retrovizori, svjetla te prednji i stražnji odbojnici. Sve ostalo je modificirano ili potpuno promijenjeno da bi automobil bolje služio svojoj svrsi. Rezultat je prilično aerodinamični pogrebni auto s masivnim staklenim površinama i pomalo sportskim izgledom.
U unutrašnjosti je zadržan prednji dio kabine dok je stražnji potpuno novo konstruiran i odvojen od prostora za lijes pregradnim zidom. U stražnjem dijelu su ugrađeni električno pokretani zastori i obilje ambijentalne rasvjete.
Automobil je baziran na Tesli Model 3 Standard Range Plus koja ima jedan motor i 306 KS te bateriju kapaciteta 53 kWh. Doseg serijskog modela je 491 km no zbog mnogo veće mase i dosta narušene aerodinamike pogrebni Tesla Model 3 je od 350 do 375 kilometara.
Derks Uitvaartmobiliteit nije objavio cijenu za svoj ekstravagantni električni model, no s obzirom na to da osnova baš nije jeftina i da su modifikacije vrlo opsežne pretpostavljamo da će cijena biti 'paprena'.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.