Novi njemački prijelaz između svakodnevne gradske vožnje i off road avanture u Hrvatsku stiže u studenom s benzincima ili dizelašima snage od 116 do 190 KS s pogonom na dva ili na sve kotače
Novi najmanji Audijev SUV, model Q2, nije krenuo utabanim stazama ostatka obitelji. Bez obzira na uniformiranost koja već neko vrijeme vlada gamom ovog premium proizvođača, Q2 izgleda drugačije. Pripadnost obitelji je jasna, ali dinamične i inovativne linije dale su mu veliku dozu svježine i originalnosti, koja je u ovom segmentu zapravo i neophodna. Na odličan osnovni dizajn nadovezuju se žive, upečatljive boje karoserije, a kombinirajući ih s kontrastnom bojom elementa kod C nosača može se postići izvanredan dojam.
U interijeru odmah uočavamo dvije stvari: Q2 je puno prostraniji nego što izgleda i opremljen je poput svakog većeg pripadnika Audi game. Najmodernija tehnologija boravak u automobilu čini ugodnijim, vožnju sigurnijom. Može biti opremljen, primjerice, virtualnim kokpitom zaslona 12,3 inča (podešava se preko višenamjenskog upravljača), head-up zaslonom koji u vozačevo vidno polje projicira ključne podatke, uključujući navigacijske rute i brzinu vožnje.
Podršku u svakodnevnim situacijama pružit će sustav automatskog kočenja u nuždi (koji će reagirati i ako dijete istrči pred Q2), automobil može autonomno održavati udaljenost od vozila ispred, kratko preuzeti upravljanje na autocesti (asistent za vožnu u koloni, do 65 km/h), nadzirati mrtve kuteve, prepoznavati prometne znakove, pomoći u zadržavanju vozne trake.
Vozač može koristiti opcijski MMI touch i zumiranje karata, dok putnici mogu surfati i streamati multimedijske sadržaje s pametnih telefona, tableta i drugih mobilnih uređaja preko Wi-Fi hotspot-a. Neograničeni internetski promet u bogatijim je paketima opreme uključen zahvaljujući SIM kartici koja je ugrađena u Audi Q2. Prtljažnik je dovoljno velik, prima 405 do 1050 litara, a opcijski se otvoriti i zatvoriti može električnim putem.
Ovaj SUV dug 419 cm može samostalno parkirati na paralelno ili poprečno mjesto, a može sam i izaći iz mjesta. Kratki prevjesi i 15 cm odignutosti od tla olakšavaju mu svladavanje nagiba i grublje podloge. Na asfaltu je, pak, udoban i agilan. S najsnažnijim dizelskim i benzinskim motorima serijski dolazi sa stalnim pogonom na sve kotače, te s novorazvijenim 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke.
Izmjene brzina su munjevite i ne osjete se u vožnji. Audi Q2 od izlaska na tržište nudit će se uz tri TFSI i tri TDI motora zapremine od 1,0 do 2,0 litre. Benzici nude 116, 150 (sa sustavom deaktivacije cilindara) i 190 konjskih snaga, a dizelaši također imaju 116, 150 i 190 KS.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.