Škoda proširuje svoju organizaciju novim područjem 'Digitalizacija'. Time si češki proizvođač automobila stvara važan preduvjet za kreiranje rješenja koja idu ukorak s tehnološkim promjenama
Zadatci područja 'Digitalizacija' između ostalog se sastoje od razvijanja novih proizvoda te usluga mobilnosti. K tomu bi to područje trebalo cjelokupno poduzeće osposobiti za digitalnu transformaciju.
Digitalizacija služi kao središnje polazište za djelovanje unutar Strategije 2025. koju je Škoda nedavno najavila. Kao interdisciplinarna će funkcija uključivati sva područja poduzeća – od obrazovanja i daljnjeg obrazovanja djelatnika preko razvoja pomoću suvremenih tehnologija virtualne realnosti i 3D tehnologija sve do proizvodnje prema uzoru na Industriju 4.0. Digitalizacija će se ubuduće još jače odražavati na klasično poslovno polje kompanije.
Utjecaj digitalizacije na automobilsku branšu objašnjava predsjednik upravnog odbora Škode Bernhard Maier na primjeru promjene značenja telefona: „Njegov je izum predstavljao revoluciju za čovječanstvo jer je istovremeno omogućivao govornu komunikaciju na velike udaljenosti. Telefoni postoje i danas, i to u većem broju no ikad. No njihov su se karakter i način korištenja u potpunosti promijenili. To je za telekomunikacijsku industriju podrazumijevalo obuhvatnu promjenu poslovnog modela. Slična promjena očekuje i automobilsku industriju današnjice.“
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.