Početna 464 pregleda

I Tarik Filipović vozi novi Tiguan

Tarik

Najnoviji kompaktni crossover zapalio je hrvatsko tržište i u samo nekoliko dana prodano ih je 70 komada i to ne onih najjeftinijih od 182.900 kuna, a među onima koji u njemu već uživaju je i poznati glumac

Nova generacija kompaktnog SUV-a iz Wolfsburga premijerno je predstavljena na salonu automobila u Frankfurtu, uživo su je mogli vidjeti i svi posjetitelji Zagreb Auto Showa, a pred koji dan za njegov je upravljač sjeo i Tarik Filipović. Popularni glumac i voditelj jedan je od prvih sretnika koji imaju prigodu voziti kompaktni crossover koji je unio pravu pomutnju u segment kojim vlada Nissan Qashqai. Hoće li još dugo izdanak japansko-francuske alianse dominirati scenom, ili će se naći u velikim problemima? Sve je izvjesnije kako će se dogoditi drugi scenarij i to ne samo zbog dolaska Tiguana, već i zbog novog Hyundai Tuscona, Kia Sportagea..., ali i sve većeg broja sve popularnijih kompaktnih SUV-ova na tržištu.

Tarik | Author: VW foto: VW

Jedan je to od rijetkih segmenta koji raste u Europi, a jednako tako i u Hrvatskoj. Tarik Filipović samo je jedno od zaštinih lica Tiguana u nas. Za njega je Tiguan odličan izbor i bez obzira što je još do jučer vozio puno veći Touareg. Nije to nikakav pad s konja na magarca, već sasvim logičan odabir. U samo nekoliko dana od promocije u Crikvenici u Hrvatskoj je prodano 70 Tiguana, a do kraja godina cilj je hrvatskim prodavačima prodati njih 400!  Zanimljivo kako, između u nas prodanih Tiguana, ne dominiraju najjeftinijij 1.6 litarski TSI benzinac (125 KS) koji stoji 182.900 kuna ili najjeftiniji dizelaš (2.0 TDI od 115 KS) koji stoji desetak tisuća kuna više. Najviše se traže nešto jači dvolitarski dizelaši, oni od 150 ili 190 konja, u pravilu oni koji stoje približno 250.000 kuna.

Tarik | Author: VW foto: VW

Tarik je Tiguana isprobao na slikovitim cestama u zaleđu Crikvenice s pogledom na cijeli Kvarner, a navečer nakon cjelodnevne vožnje ugodni avanturistički outfit zamijenio je za elegantni styling te prokomentirao da "Tiguan paše uz ama baš sve". Ovakva svojevrsna estradizacija promocije novog auta nije ništa neobično, jer poznati uvelike doprinose boljem imidžu proizvoda. Mlađi brat Touarega, kako ga mnogi nazivaju, spreman je nastaviti uspješnu priču s novim izgledom i naprednom tehnologijom. Na asfaltu se tako ponaša kao klasični kompakt, a ne srami se niti na terenu čime je daleko ozbiljniji igrač od većine konkurenata. Peterostruki osvajač prestižnog naslova ""Automobil godine s pogonom na sve kotače", Tiguan zadovoljava sva očekivanja - kako na cesti tako i offroad vožnji, a i u online sferi.

Tarik | Author: VW foto: VW

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.