Početna Auto 146 pregleda

Ergela konja - najsnažniji i najbrži serijski Audi svih vremena

AUDI R8
Vidi galeriju 1/4
Ergela konja - najsnažniji i najbrži serijski Audi svih vremena Ergela konja - najsnažniji i najbrži serijski Audi svih vremena Ergela konja - najsnažniji i najbrži serijski Audi svih vremena Ergela konja - najsnažniji i najbrži serijski Audi svih vremena

Druga generacija super automobila Audi R8 dolazi s novom Audi Space Frame platformom. Pokretana 5.2 FSI motorom od 610 KS do stotke sprinta za 3,2 sekunde i juri 330 km/h

Niti jedan model sa četiri prstena nije bio bliži moto sportu, niti jedan nije tako privlačan i dinamičan. Na Ženevskom salonu automobila, Audi je predstavio drugu generaciju svog R8 sportskog automobila visokih performansi. U sredini ugrađeni V10 motor i novo razvijeni quattro pogon osiguravaju vozne značajke koje uzimaju dah, pogotovo u najsnažnijoj izvedbi snage 449 kW (610 KS) koja postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,2 sekunde te najveću brzinu od 330 km/h. U sredini ugrađeni motor koji se rado vrti i osigurava superiorne performanse, konzistentno lagani konstrukcijski koncept i ekstremno dinamička šasija s quattro sustavom pogona i potpuno promjenjiva kontrola okretnog momenta – to je ono što čini model R8 Audijevom sportskom strijelom. Ovaj sportski automobil visokih performansi ponovo je razvijen od početka. Novi R8 V10 plus je najsnažniji i najbrži serijski Audi svih vremena.

AUDI R8 V10 | Author: AUDI foto: AUDI

Motor 5.2 FSI dostupan je u dvije inačice: jednoj sa snagom od 397 kW (540 KS) i drugoj sa 449 kW (610 KS). Ovaj model iz vrha ponude ubrzava od 0 do 100 km/h za brzih 3,2 sekunde i ima najveću brzinu 330 km/h. Zvuk ovog atmosferskog V10 motora, postao je još puniji i oštriji. Snaga se prenosi na cestu preko 7-stupanjskog S tronic mjenjača i novo razvijenog quattro pogonskog sustava. Raspodjela okretnog momenta prilagođava se odgovarajućim uvjetima vožnje – u ekstremnim slučajevima 100 posto okretnog momenta može se prenijeti na prednju ili stražnju osovinu. Novi performance način rada Audi drive select dinamičkog sustava upravljanja omogućuje prilagođavanje najbitnijih parametara dinamičke vožnje koeficijentu trenja ceste.

AUDI R8 | Author: Reuters foto: Reuters

Najsnažniji model R8 V10 plus ima masu praznog vozila od samo 1.454 kilograma. Unatoč dodatnoj opremi i većoj krutosti, novi Audi R8 je za 50 kg lakši od svog prethodnika. Audi Space Frame (ASF) platforma, napravljena od više vrsta materijala, osigurava malu masu i optimalnu raspodjelu opterećenja na osovine. Kombinacija aluminija i ugljičnim vlaknima ojačane plastike (CFRP) Audi Space Frame platforme otvara nove dimenzije u smislu manje mase, veće krutosti i ponašanja u slučaju sudara. Aerodinamičko podvozje s integriranim dugačkim difuzorom povećava potisnu silu. I šasija, sa svojim sustavom ovjesa s dvostrukim poprečnim ramenima demonstrira kako je novi Audi R8 blizak moto sportu.

NOVI AUDI R8 V10 | Author: AUDI foto: AUDI

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.