Povodom predstavljanja novoga X5, BMW Italia je odlučio rekreirati poznatu talijansku stazu Monza u najvećoj svjetskoj pustinji - Sahari
BMW je rekreirao talijansku stazu Monzu u pustinjskome dijelu Maroka, na čak 5793 metara površine. Svaki zavoj, svaka šikana i svaka ravnina napravljeni su kako bi vjerodostojno predočili legendarnu stazu. Jedina razlika - staza prolazi kroz Saharski pijesak i stijene. Sve to je napravljeno povodom predstavljanja luksuznog SUV modela - BMW-a X5.
Iako zvuči kao ogroman trošak, BMW-u nije bio problem izdvojiti veliku svotu za svoj X5. Taj bavarski SUV je bio začetnik BMW-ove nove ere te je stvorio 'X-obitelj', koja se pokazala iznimno uspješnom. Toliko uspješnom da se X-obitelji pridružilo još pet različitih modela, a uskoro stiže i šesti i najveći - X7. Nakon 20 godina postojanja X5-ice, stiže nam četvrta generacija, za koju BMW-ovi inženjeri tvrde da je model kakav još nismo imali priliku vidjeti.
Iz bavarske tvornice poručuju kako nova X5-ica nudi cijelo bogatstvo inovacija te je utjelovljenje SUV-a kakav bi trebao izgledati. Svojim linijama 'želi' predočiti masivnost, luksuz i sigurnost, a te stavke dokazuje svojim većim dimenzijama i novim tehnološkim rješenjima za sigurnost putnika, ali i ostalih sudionika u prometu. Tako, naprimjer, u novoj X5-ici možete pronaći sustave poput stabilizacije protiv okretanja automobila i integralnog aktivnog upravljanja koje omogućava odlične vozne mogućnosti i okretnost.
Stazom u marokanskoj pustinji BMW želi pokazati kakve terenske mogućnosti može imati jedan 'premium' SUV. Možete birati između četiri različita stupnja rada, a to su xSand, xRocks, xGravel i xSnow. Automobil će prema vašem odabiru prilagoditi svoj xDrive pogon, 'ponašanje' vozila te mijenjati visinu čak do 80 milimetara razlike.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.