Posljednjih godina imali smo prilike vidjeti razne lude preinake automobila, no gotovo se nijedna ne može mjeriti s ovom Hondom Civic iz treće generacije
Projekt je inspiriran legendarnim Renaultom 5 Turbo, a realizirao ga je Andy Barcheck, koji se inače bavi izradom hot rodova. Glavne značajke ovog automobila su središnje postavljen motor i proširena karoserija. Trebalo je puno preinaka da bi se 2,5-litreni motor V6 iz Acure smjestio iza sjedala.
Između ostaloga, Barcheck je morao izrezati pod i napraviti metalni okvir, a tu je i dosta drugih rješenja i dijelova koje je morao dizajnirati i proizvesti da bi sve funkcioniralo kako treba. Spremnik goriva premješten je u prednji dio automobila, a hladnjak i kočnice transplantirani su s Corvette. Kada je automobil završen, Barcheck je njime sudjelovao u nekoliko utrka i osvajao brojne nagrade. Honda je ostala u njegovu vlasništvu sve dok nije osmislio novi projekt te ju je tada prodao.
Automobil je narednih godina promijenio nekoliko vlasnika, da bi se posljednje desetljeće zadržao kod sadašnjega vlasnika. On ga je održao u savršenu stanju, kako vizualno tako i u tehničkom smislu, a promijenio je i motor. Ugradio je 3,2-litreni motor V6 iz Acure CL Type-S, što je oduševilo i samoga Barchecka.
'Konstruirao sam ovaj automobil tako da može podnijeti barem još 100 'konja' više nego što je imao. Drago mi je što je netko to učinio onako kako sam ja možda trebao', rekao je Andy Barcheck. Dok je Honda još bila njegova, Barcheck je ljudima 'prodavao priču' kako je automobil tajni Hondin projekt grupe B za WRC te da su proizvedena samo dva takva automobila. Jedan je u Hondinu skladištu u Tokiju, a drugi je završio kod njega. Kroza smijeh kaže kako su mu uglavnom vjerovali.
Bacite oko i na naš YouTube kanal:
(KLIKNI OVDJE)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.