Legendarna talijanska tvrtka koja je, između ostaloga, sudjelovala u razvoju Alfe Romeo 4C i KTM X-Bowa, krenula je u samostalne projekte...
Ovo je prvi samostalni projekt te tvrtke i ujedno prvi automobil za cestovnu upotrebu, na kojemu su radili. U standardnoj formi Stradale nema vrata ni vjetrobransko staklo, a kupci još mogu odabrati roadster i varijantu targa, kao i coupe s vratima gullwing.
Zahvaljujući karbonskim vlaknima i kompozitnim materijalima masa automobila je samo 885 kg. Stradale razvija silu preko 2G u zavojima i preko 820 kg downforcea prilikom maksimalne brzine. Iz 2.3-litrenog motora razvija 400 KS, opremljena je ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, a automatski mjenjač dostupan je kao opcija. Zahvaljujući suradnji s tvrtkom Bosch, Dallara je dobila progresivni sustav ESP. Omjer snage i mase, kao i aerodinamička svojstva, pozicioniraju Dallaru Stradale u visoko društvo automobila poželjnih za trkaće staze, kao što su Lotus Exige i BAC Mono. Osnovna verzija automobila košta 182.500 dolara.
Dodamo li vjetrobransko staklo, krov i vrata, to će koštati dodatnih 37.200 dolara, a potpuno opremljena Dallara Stradale prodaje se po 235.000 dolara. To je naprimjer daleko više nego što Lotus 3-Eleven Track Special košta na većemu dijelu europskoga tržišta. Iako će cijena zadržati ekskluzivnost Dallare, čini se kako ona ipak neće odbiti kupce.
Čak prije službenog predstavljanja rasprodana je gotovo cijela godišnja proizvodnja Dallare Stradale, bez ikakvoga konkretnog pokrića, bazirana samo na nekoliko tehničkih podataka i ugledu tvrtke. Među kupcima su i poznati svjetski trkači, a proizvodnja je ograničena na 600-tinjak automobila u sljedećih pet godina.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.