Edicijska izvedba Life Plus za 16.500 kn je skuplja od baznog modela, no nudi metalik boju, alu naplatke, klimu, el. podizače prednjih stakala, posebna plavo-siva sjedala, putno računalo, odbojnike u boji karoserije...
Ima li koji jeftiniji? Nema! Dacia Sandero čvrsto drži titulu koja ima ogromno značenje kod svih onih koji žele nov, a pristupačan auto. Početni model dostupan je za 59.700 kn i duži je za punih pola metra od Chevroleta Sparka koji je sve do 2013. držao naslov najjeftinijeg i koji je stajao samo 700 kuna manje od Sandera. Dobar je to komad auta za poštenu cijenu, kazat' će oni kojima je do ušteda i četvornih centimetara pleha.
Istina, i jedan i drugi nisu imali i nemaju klimu po istaknutim cijenama, nemaju ni centralno daljinsko zaključavanje... Dacia je kompanija koji ima najbrži rast u Europi i ne samo zbog baznog modela Sandera. Već najjeftiniji Sandero ima kudikamo više ne samo centimetara, već i opreme od nekdašnjeg lidera jeftinoće Sparka.
Već sam pogled na listu mogao bi lako zavarati kako je riječ o autu više klase. Tako bazna opcija Sandera ima ABS, prednje i bočne zračne jastuke, servo upravljač, indikatore promjena brzina, tlaka u gumama... U francusko-rumunjskoj operaciji važnu ulogu ima ponuda brojnih različitih modela po što pristupačnijim cijenama.
Za 16.500 kuna razlike Sandero nudi alu naplatke posebno obojane, klimu, el. podizače prednjih stakala, posebna plavo-siva sjedala, putno računalo, odbojnici u boji karoserije koja je metalik...
Jubilejom su u rumunjskoj tvornici odlučili pokazati da njihov proizvod nije jedino najjeftiniji, već i primjerno opremljen i kvalitetnom mehanikom obdaren
Sve to osmišljno je zbog jubileja – 10 godina pod komandom Renaulta. Ovakva specijalna serija dostupna je u svim Dacijinim modelima, a paket opreme koji to prati zove se Life Plus. Na taj način je najbrže rastuća europska auto kompanija odlučila proslaviti dan koji je označio njenu prekretnicu.
Tehničke karakteristike | |
Dacia Sandero 1.2 16V Life Plus | |
motor | 4 cilindra, benzinski |
obujam | 1149 ccm |
snaga | 55 kW/75 KS pri 5500/min |
moment | 107 Nm pri 4250/min |
mjenjač | ručni, 5 stupnjeva |
maks.brzina | 156 km/h |
0-100 km/h | 14,5 s |
potrošnja | 4,9/7,7/5,9 l/100km |
test | 6,4 l |
emisija CO2 | 137 g/km |
dimenzije | 4058/1753/1518 |
prtljažnik | 320/1200 l |
masa | 941 kg |
jamstvo | 3 godine |
cijena osnovni model | 59.700 kn |
cijena testiranog modela | 76.500 kn |
U navedenom je periodu Dacia stasala u marku koja se na tržištu natječe s konkurencijom ne samo po niskoj cijeni već i modernom tehnikom. Doduše, ne i najnovijom dostupnom u alijansi, ali sasvim korektnoj za današnje pojmove u središnjoj i istočnoj Europi. Sandero koristi brojne komponente od Clija druge generacije, poput ovjesa, motora, upravljačkog sutava...
Testirani model pokretao je benzinski 1.2 motor sa 16 ventila koji razvija 75 KS. Performanse su mu skromne, ali sasvim dovoljne da bez poteškoća prati uobičajeni ritam prometa. Pritom je i potrošnja sasvim korektna, u prosjeku testa 6,4 l eurosupera. Ako već ne performansama, Sandero oduševljava prostorom, jer je s više od 4 m duljine veći od gradskih auta s kojima je u cjenovnoj kategoriji. I prtljažnik do 320 l ide u prilog toj tezi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.