Umjereniji ID.3 GTX i ima stražnji pogon i električni motor s 286 KS, a snažniji GTX Performance također pogon na stražnje kotače, no nešto više snage, konkretno 326 KS
Više od 4 godine od početka prodaje modela ID.3 volkswagen je konačno predstavio i njegovu sportsku verziju, preciznije dvije verzije. Uz osnovni GTX tu je još brži GTX Performance s najsnažnijim električnim motorom koji je VW ikada ugradio u neki auto.
Umjereniji ID.3 GTX i ima stražnji pogon i električni motor s 286 KS, a snažniji model također pogon na stražnje kotače, no nešto više snage, konkretno 326 KS.
Id.3 GTX treba 6,0 sekundi da postigne 100 km/h, dok Performance taj sprint obavlja za samo 5,6 sekundi. na sat s mjesta za obični GTX, ili 5,6 sekundi ako nadogradite na GTX Performance. Najveća brzina je elektronički ograničena na 180 km/h kod slabijeg, odnosno na 200 km/h kod snažnijeg modela.
Oba GTX-a imaju litij-ionsku bateriju s neto kapacitetom od 79 kWh koja podržava DC punjenje snagom do 175 kW. To znači da će se baterija napuniti od 10 do 80 posto za oko 26 minuta. S potpuno napunjenom baterijom, procjenjuje se da će modeli ID.3 GTX moći prevaliti 600 km u kombiniranom WLTP ciklusu.
Kao i kod modela ID.4 GTX i ID.5 GTX, VW je ID.3 GTX učinio malo drugačijim s redizajniranim prednjim odbojnikom s većim usisnikom zraka koji ima uzorak u obliku dijamanta i drugačijim dnevnim svjetlima. Sa stražnje strane GTX dobiva difuzor sa sjajnom crnom završnom obradom. Osim toga, tu su i novi 20-inčni kotači.
U unutrašnjosti ima obilje crvenih detalja. Tu su i električno podesiva sportska prednja sjedala s integriranim naslonima za glavu, GTX oznakama i tkaninom od recikliranog materijala. Svi ID.3 imat će novi 12,9-inčni infotainment sustav.
Najveća konkurencija GTX-u će biti Cupra Born VZ identične snage kao i MG4 XPower koji ima dva motora i čak 435 KS, ali i osjetno manju bateriju i doseg. Cijene još nisu objavljene, a ne zna se ni datum dolaska na naše tržište.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.