Iako je manji od mnogih konkurenata i izgleda sportski, Hondin crossover je najprostraniji i najpraktičniji
Hondin HR-V je najnoviji predstavnik u klasi koja najbrže raste. Nazvan je po modelu iz 1998. godine koji je bio svojevrsna najava za klasu koja će zaživjeti tek 15 godina kasnije.
HR-V je manji od kompaktnih crossovera poput Qashqaija, no po prostranosti je čak i ispred njih. Naime, zbog koncepta kakav koriste Jazz i Civic (takozvana magična sjedala i spremnik za gorivo sprijeda) HR-V nudi obilje prostora u kabini i prtljažnik od čak 453 litara. Sjedala se mogu preklapati na mnogo više načina nego kod klasičnih automobila i u tom pogledu HR-V jednostavno oduševljava, piše portal 24sata.

Kupac može birati između dva motora. Novi 1,5 litreni benzinac s izravnim ubrizgavanjem goriva razvija 130 KS, a deklarirana prosječna potrošnja s njim iznosi 5,2 l/100 km. Poznati dizelski 1,6-litreni motor ima 120 KS i troši 4 l/100 km. Uz benzinski motor moguće je dobiti i automatski CVT mjenjač.
HR-V ne dolazi u kombinaciji s pogonom na sve kotače. Osnovni model u seriji ima aluminijske naplatke od 16 inča, automatski klima uređaj, električnu parkirnu kočnicu i stoji 187.990 kuna. Osnovni dizelski model je 199.890 kuna. Upravo cijena bit će najveća prodajna prepreka za HR-V jer konkurenti su osjetno jeftiniji.

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.