Početna Auto 171 pregleda

Hyundai objavio sve detalje o novom neobičnom Santa Feu

FOTO: Hyundai

Znaju se boje, vanjske i unutarnje dimenzije te koji će pogonski sustavi biti na raspolaganju. Za sada ništa od dizela

Hyundai je prije manje od mjesec dana objavio prve fotografije pete generacije velikog SUV-a Santa Fe. Novi model koji nema nikakve veze s prethodnikom, ali i s većinom konkurenata te s niti jednim drugim modelom Hyundaija podigao je mnogo prašine zbog potpuno nekonvencionalnog dizajna. Sada je Hyundai objavio još fotografija i sve detalje, pa tako znamo i kakva motorizacija stiže u Europu. 

PREMIJERA Hyundai predstavio novi Santa Fe: Nismo ovo očekivali!

Saznali smo da unutra možete birati između pet različitih tonova, dok je deset boja dostupno izvana: "Abyss Black Pearl", "Creamy White Pearl", "Creamy White Matte", "Typhoon Silver Metallic", "Magnetic Grey Metallic", "Ocado Green Pearl", "Terracotta Orange", " Cyber ​​Sage Pearl", "Earthy Brass Metallic Matte" i "Pebble Blue Pearl".

Author: Hyundai foto: Hyundai

Znaju se i dimenzije. Auto je 4,83 metra duljine, 1,90 metara širine, do 1,78 metara visine s krovnim nosačima. Prostor za noge u drugom redu sjedala benzinske verzije povećan je za 35 mm na 1075 mm, dok je u hibridu on povećan za 20 mm na 1055 mm. U trećem redu sjedala također se povećao za 15 mm na 761 mm. Visina prostora za glavu u trećem redu sjedala povećana je za čak 7 centimetara, a i sjedala u trećem redu su sada 3 cm viša od poda pa su ugodnija za sjedenje.  

U Koreji i Sjevernoj Americi novi Santa Fe bit će dostupan s dvije opcije pogona. 2,5-litrenim turbobenzinski motorom (Theta III 2.5T GDI – 8DCT) s 281 KS i 422 Nm. Druga opcija je 1,6-litreni benzinski hibrid (Gamma III 1.6T GDI HEV – 6AT) sa 180 KS i 265 Nm.

Author: Hyundai foto: Hyundai

U Europi će Santa Fe u početku biti dostupan s dva motora. Jedan je isti 1,6-litreni hibrid,a  drugi 1,6-litreni plug-in hibrid s maksimalnom snagom benzinskog motora od 160 KS i najvećim okretnim momentom od 265 Nm. Očito, međutim, elektromotori nisu uzeti u obzir u izračun snage pa još uvijek ne znamo punu snagu pogonskih sustava. 

Objavljeni su i podaci o ubrzanju. Ono do 100 km/h traje 9,1 sekundu (PHEV) i 9,5 sekundi (HEV). Trenutno nema ni govora o dizelskoj varijanti koja bi mogla potpuno izostati.  U ostalim regijama model će također biti dostupan s 2,5-litrenim benzinskim motorom (Theta III 2.5 GDI – 8AT) s maksimalnom snagom od 194 KS.

Author: Hyundai foto: Hyundai

Kao bonus Hyundai je objavio i jednu fotografiju verzije sa spscijalnim terenskim paketom koja izgelda zaista impresivno (slika iznad).

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.