KNC nema površinske lakove ili slične premaze, nego se sloj epoksija, koji obično pokriva dijelove karbona, pažljivo uklanja ručnim poliranjem
'Filozofija Koenigsegga oduvijek je bila u istraživanju krajnosti. Lijepo je proširiti tu ideju da postoji potpuno nov način dorade i izgleda automobila', izjavio je Christian von Koenigsegg prilikom predstavljanja nove verzije Regere, nazvane Koenigsegg Naked Carbon.
KNC je metoda koju je Koenigsegg godinama usavršavao, primijenjivši ju na kotačima, spojlerima, u unutrašnjosti i slično. Naime, nakon što je švicarski prodavač automobila napravio posebnu narudžbu, švedska tvornica je proizvela prvi automobil na svijetu koji je cijeli završen u čistom karbonu.
KNC nema nikakve površinske lakove, glazure ili slične premaza koji su se inače koristili na hiperautomobilima, nego se sloj epoksija, koji obično pokriva dijelove karbona, pažljivo uklanja ručnim poliranjem. Upravo to je vrlo osjetljiv proces jer je samo jedan udarac dovoljan da se uništi vidljivu strukturu tkanja ispod tankog epoksidnog sloja.
Karoserija postaje hladna na dodir jer je materijal čisti karbon, umjesto izolacijskog epoksida ili slojnoga laka s karbonom ispod. Prije nego što je napravljen cijeli automobil, mnogi uzorci su bili izloženi ljetnoj vrućini i suncu, kao i zimskoj hladnoći i vlazi. Dijelovi su držani u takvim uvjetima čak nekoliko godina da vremenski uvjeti ne bi utjecali na nevjerojatnu površinu.
'Nije neuobičajeno da kupac specificira svoj automobil vidljivim karbonom. To je veoma lijep materijal iz vizualne perspektive i naši kupci vole pokazati od čega je automobil napravljen. KNC stvara ideju "vidljivih čestica ugljika" na potpuno novoj razini, otkrivajući prekrasan sjaj i vrlo svilenkastu završnu obradu', rekao je Christian von Koenigsegg. Naime, nije sve u izgledu. S obzirom na to da na ovome Koenigseggu Regeri nema boja i lakova, KNC je lakši čak 20 kilograma od standardnog modela.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.