Sa sportskim Meganeom u povijest odlazi i ime R.S. koje je uvelike ispisalo povijest sportskih automobila za 'malog čovjeka'
Još jednoj velikoj automobilskoj priči stigao je kraj. Ovo je posljednji Renault koji će nositi legendarnu oznaku R.S. Auto je predstavljen ovog tjedna na Salonu automobila u Tokiju, a nosi naziv Megane R.S. Ultime. Kako je ranije ukinut i Clio R.S. nakon ovog modela uspješna priča o legendarnim sportskim modelima za 'malog čovjeka' dolazi do kraja.
Novi Megane R.S. Ultime zasnovan je na moćnom Meganeu R.S. Trophy i donosi niz dizajnerskih novosti. Proizvodnja je ograničena na samo 1976 automobila kao posveta godini osnutka Renault Sporta.
Automobil će se nuditi u 'zvjezdano crnoj', 'biserno bijeloj', 'Sirius žutoj' i 'tonic narančastoj boji'. Na prednjim vratima, blatobranima, stražnjem odbojniku, krovu i poklopcu motora automobil ima ukrase u mat crnoj boji po kojima će ga se lako moći prepoznati. Tu je također i oznaka "Ultime" te crni detalji na karoseriji i crni naplatci. Najveća dizajnerska promjena su prošireni prednji i stražnji blatobrani koji autu daju moćniju pojavu.
U unutrašnjosti Ultime ima Recaro školjkasta sjedala omotana presvlakama od titan crne alcantare s RS logotipovima. Da bi se obilježila limitirana serija auto je dobio i metalnu pločicu sa serijskim brojem na dnu središnje konzole. Pločicu potpisuje testni vozač Laurent Hurgon koji je u Meganeu R.S. postavio rekorde na Nürburgringu, Suzuki i Spa-Francorchampsu za automobile s prednjim pogonom.
Automobil ima izuzetno bogatu serijsku opremu, a na popisu dodataka za koje je moguće nadoplatiti su samo krovni otvor i head-up zaslon. Automobil će se prodavati na svim svjetskim tržištima na kojem je Renault prisutan, a automatski mjenjač s dvostrukom spojkom bit će dostupan samo u Europi.
Automobil pokreće poznati četverocilindrični 1,8-litreni motor s turbopunjačem, 300 KS i 420 Nm. U opremi su i moćne Brembo kočnice s crvenim kliještima koje su smještene unutar kotača promjera 19 inča. Tu su i još brutalniji Cup ovjes, upravljanje na sve kotače, i mehanička blokada diferencijala.
Automobil u prodaju dolazi tijekom proljeća, a sigurno je da će postati kolekcionarski primjerak kojem će vrijednost rasti tako da se očekuje da će brzo biti rasprodan.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.