Početna Auto 878 pregleda

Ma kakva vučna služba: Ovi terenci čine nemoguće

1
Vidi galeriju 1/6
Ma kakva vučna služba: Ovi terenci čine nemoguće Ma kakva vučna služba: Ovi terenci čine nemoguće Ma kakva vučna služba: Ovi terenci čine nemoguće Ma kakva vučna služba: Ovi terenci čine nemoguće Ma kakva vučna služba: Ovi terenci čine nemoguće Ma kakva vučna služba: Ovi terenci čine nemoguće

Ovi automobili nemaju konkurenciju u svome poslu, ponekad mogu povući čak i najteže zrakoplove...

Britanski terenac Land Rover Discovery Sport našao se na 5. mjestu liste najsnažnijih vozila na svijetu. U Švicarskoj je uspio povući 100 tona težak vlak iako u službenim "papirima" piše kako može povući najviše do 2,5 tone. Ekvivalent tome bilo bi povlačenje 1428 osoba prosječno teških 70 kilograma.

1 | Author: Car Throttle/Youtube foto: Car Throttle/Youtube

Toyota Tundra s 5,7-litrenim motorom V8 prevezla je teret težak 145 tona i jednako tešku NASA-inu letjelicu. Volkswagen Touareg V10 TDI svojedobno je držao svjetski rekord nakon što je povukao Boeing 747 težak čak 155 tona. No iz VW-a poručuju da "ima mjesta" za još bolje rezultate pa bi tako, prema njihovu izračunu ovaj SUV mogao bi povući čak 200 tona.

1 | Author: Car Throttle foto: Car Throttle

Nissan Patrol preoteo je tron Touaregu, a povukao je teretni avion težak 171 tonu. Automobil pokreće 5,6-litreni V8 i razvija 405 "konja". Chevy Cheyenne iz 1972. povukao je čak 187 tona težak teret. U 5 prikolica smješteni su balvane koje je Chevy lako povukao. Ovaj podatak još je impresivniji jer se jedan oldtimer našao na listi suvremenih moćnika.

1 | Author: Car Throttle/Youtube foto: Car Throttle/Youtube 1 | Author: Car Throttle/Youtube foto: Car Throttle/Youtube

Porsche Cayenne S Diesel, službeno je svjetski rekorder i trenutni apsolutni broj 1 skinuvši s tog mjesta Nissanov Patrol. Porsche je povukao avion Airbus A380 službene mase 285 tona i time je za čak 115 tona nadmašio japanski SUV.

1 | Author: Daily Mail foto: Daily Mail

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.