Početna Auto 1871 pregleda

Vrijedan i luksuzan: Testirali smo Mitsubishi L200

Test: Mitsubishi L200
Vidi galeriju 1/13
Mitsubishi L200: Više luksuza u radnom odijelu Mitsubishi L200: Više luksuza u radnom odijelu Mitsubishi L200: Više luksuza u radnom odijelu Mitsubishi L200: Više luksuza u radnom odijelu Mitsubishi L200: Više luksuza u radnom odijelu Mitsubishi L200: Više luksuza u radnom odijelu Mitsubishi L200: Više luksuza u radnom odijelu Mitsubishi L200: Više luksuza u radnom odijelu Mitsubishi L200: Više luksuza u radnom odijelu Mitsubishi L200: Više luksuza u radnom odijelu Mitsubishi L200: Više luksuza u radnom odijelu Mitsubishi L200: Više luksuza u radnom odijelu Mitsubishi L200: Više luksuza u radnom odijelu

Prve četiri generacije naglašavale su isključivo radne značajke, a novi L200, osim komercijalnih, potpuno zadovoljava i obiteljske potrebe

Do sad je prodano više od četiri milijuna primjeraka jednog od starijih predstavnika segmenta vozila pick-up, Mitsubishija L200. Od početka do danas mnogo je novosti u tehničkom smislu. Prve četiri generacije naglašavale su isključivo radne značajke, a ova, peta generacija to mijenja.

Test: Mitsubishi L200 | Author: Slavko Midzor/PIXSELL foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Vozila pick-up, odnosno kamioneti, s vremenom su se 'civilizirala' kako bi kupci u njima dobili sve što se nudi i u luksuznim SUV-ovima. Novi Mitsubishi L200 osim komercijalnih potpuno zadovoljava i obiteljske potrebe. Isprobali smo najtraženiju izvedbu - 'Double Cab', koja nudi četvera vrata, pet sjedala i skraćenu platformu straga, na koju se može smjestiti tona tereta.

Test: Mitsubishi L200 | Author: Slavko Midzor/PIXSELL foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Najviše ugodnog iznenađenja pruža kabina pa, kao što je već spomenuto, L200 nudi sav luksuz interijera, čak više od očekivanoga za ovakav segment automobila. Između ostaloga, tu su grijana kožna sjedala s električnim podešavanjem vozačkoga sjedala, automatski klima-uređaj, pokretanje motora bez ključa, sustav infotainmenta s dodirnim zaslonom s dijagonalom sedam inča, kamera za vožnju unatrag, senzori za kišu i svjetla... Tu su i aktivni i pasivni sigurnosni sustavi; elektronički nadzor stabilnosti
i trakcije, ABS s EBD-om, “Rise” struktura karoserije, sedam zračnih jastuka...

Test: Mitsubishi L200 | Author: Slavko Midzor/PIXSELL foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Ulazak u vozilo olakšava stepenica, odnosno prag, a pozicija za volanom u udobnome kožnom sjedalu potpuno je zadovoljavajuća, s vrlo dobrom preglednošću na sve strane. Na stražnjoj klupi mogu se smjestiti tri odrasle, prosječno visoke osobe, koje se neće moći požaliti na udobnost.

Test: Mitsubishi L200 | Author: Slavko Midzor/PIXSELL foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Tovarni prostor testnoga vozila pokriven je rollo-pokrovom (“roletom”), koji je na popisu dodatne opreme, a zaključava se bravicom, što olakšava odlaganje stvari. Dugačak je 1,52 metra (sa zatvorenim vratima), a širok 1,47 metara. Agregat 2,4 DOHC DI-D, iz najnovije generacije, osmišljen je upravo za L200 i njegova luksuznijega brata Pajera.

Test: Mitsubishi L200 | Author: Slavko Midzor/PIXSELL foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Raspolaže 181 konjskom snagom i 'kamionskim' okretnim momentom 430 Nm, pri 2500 okretaja. Opremljen je automatskim 5-stupanjskim mjenjačem te, naravno, pogonom na sve kotače, blokadom diferencijala i reduktorom. Odlikuju ga relativno mala potrošnja, malo buke i mala emisija štetnih ispušnih plinova. L200 Double Cab jedan je od najlakših u segmentu (1850 kg) pa su performanse sasvim pristojne, a do 'stotke' ubrzava 11,9 sekundi. Velik je i grub, što mu podaruje još više offroad šarma, a taj šarm ima i pokriće, jer za pogon 4 x 4 imamo samo riječi hvale.

Test: Mitsubishi L200 | Author: Slavko Midzor/PIXSELL foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Za razliku od većine konkurenata, L200 na stražnjem ovjesu koristi lisnate opruge, a od takvoga mehanizma ne možemo očekivati uglađeno apsorbiranje neravnina kao u modernog ovjesa. Stoga za vožnje neravnim podlogama L200 poskakuje, a to se najviše osjeti na stražnjoj klupi. Kad se tovarni prostor optereti, situacija se mijenja i sve postaje bolje.

Test: Mitsubishi L200 | Author: Slavko Midzor/PIXSELL foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Mitsubishi L200 dobio je najveću ocjenu, pet zvjezdica, od najuglednijih specijaliziranih europskih magazina, a četiri zvjezdice na testu EuroNCAP, što je među pick-upovima rijetkost. Testni primjerak Mitsubishija L200 Double Cab DC AT, s paketom opreme InStyle te još nekim dodacima s liste doplata, košta 327.594 kune.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.