Premijera novog Picanta je za manje od dva mjeseca na salonu u Ženevi, a do tada će Kia neke podatke, poput motorizacije i cijene, držati u tajnosti
U klasi u kojoj dominiraju modeli poput Upa, C1 ili Toyote Aygo, novi Picanto itekako se ističe. Izgleda ozbiljnije i atraktivnije od svih konkurenata. Za odličan izgled “kriva” je suradnja korejskog i njemačkog dizajnerskog tima Kie.
Iako je iste dužine kao prethodnik (360 cm), Picanto ima 2 cm duži međuosovinski razmak, što se osjeti na prostranosti u unutrašnjosti, gdje ima više mjesta na prednjim i stražnjim sjedalima, ali i u prtljažniku. Time Picanto i službeno postaje najprostraniji automobil u klasi. Atraktivna i elegantna unutrašnjost potpuno je promijenjena u odnosu na prethodnika.
I ovdje Picanto izgleda osjetno ozbiljnije od svih konkurenata. Premijera novog Picanta je za manje od dva mjeseca na salonu u Ženevi, a do tada će Kia neke podatke, poput motorizacije i cijene, držati u tajnosti.
Ipak, pretpostavlja se da će u ponudi pored atmosferskih benzinaca s oko 70 i 90 KS biti i novi turbomotori sa 100 i 120 KS, čime bi Picanto postao jedan od najbržih auta u svojoj klasi.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
VitoBH
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.