Početna Auto 902 pregleda

Opel Insignia GSi: Prava sportska "pila" za istinske entuzijaste

GSi
Vidi galeriju 1/6
Opel Insignia GSi: Prava sportska "pila" za istinske entuzijaste Opel Insignia GSi: Prava sportska "pila" za istinske entuzijaste Opel Insignia GSi: Prava sportska "pila" za istinske entuzijaste Opel Insignia GSi: Prava sportska "pila" za istinske entuzijaste Opel Insignia GSi: Prava sportska "pila" za istinske entuzijaste Opel Insignia GSi: Prava sportska "pila" za istinske entuzijaste

Opel je danas predstavio nasljednika Insignije OPC, novu sportsku limuzinu koja odiše bogatom poviješću. Opel Insignia GSi istinski je 'sportaš' koji iz 2,0-litrenog turbomotora razvija 260 "konja"...

Oštrija, preciznija, još učinkovitija. Nova Opel Insignia GSi sportska je limuzina za one koji žele nešto posebno i automobil koji je maksimalno zabavan na cestama svih vrsta. Podvozje sa svojim vrlo dinamičnim postavkama i posebno visokom razinom držanja podloge u kombinaciji s pogonom na sve kotače osigurava sjajno iskustvo vožnje, ali i maksimalnu sigurnost.

GSi | Author: Opel foto: Opel

Novim se 8-stupanjskim automatskim mjenjačem može rukovati putem polugica na upravljaču – baš kao kod trkaćeg automobila – za još aktivnije iskustvo vožnje. Kombinacija laganog dizajna, niskog težišta i 2-litrenog turbomotora tipična je za novu generaciju Insignije.

GSi | Author: Opel foto: Opel

Rezultat su izvanredan balans i vrlo dobar omjer snage i mase. Takve vanjske vrijednosti zaslužuju i posebnu unutrašnjost. S velikim kromiranim usisnicima za zrak sprijeda te atraktivnim stražnjim spojlerom izgled GSi-ja savršeno je usklađen s njegovim performansama. Integrirana sportska sjedala presvučena kožom (posebno izrađena za GSi), kožni sportski upravljač i aluminijske papučice daju točku na „i“.

GSi | Author: Opel foto: Opel

Novi je GSi dinamički različit od agilne Insignije Grand Sport, a to potvrđuje i činjenica da je nova Insignia GSi ostvarila brže vrijeme kruga na Nurburgringu od prethodne Insignije OPC. Jedan od razloga jest što je GSi 160 kg lakši od usporedive Insignije OPC 2.8 V6 Turbo. Upravo ta kombinacija male mase – osobito kod prednje osovine – niskog težišta, lakog upravljanja, velike snage u širokom rasponu okretaja i vrhunskog držanja podloge čini GSi tako brzim.

GSi | Author: Opel foto: Opel

Ovu sportsku limuzinu pogoni impresivan benzinski turbomotor koji kombinira ekonomičnu potrošnju goriva s performansama. Snažni 2,0-litreni turbo ispucava 260 KS te razvija 400 Nm okretnog momenta. Četverocilindrični agregat uparen je s posve novim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Osim 2-litarskog turbo benzinskog motora, GSi će dolaziti i sa snažnim novim dizelskim motorom.

GSi | Author: Opel foto: Opel

Insignia GSi nastavlja dugu tradiciju Opelovih sportskih automobila. Prvo su davne 1984. uzbudili mase Manta GSi i Kadett GSi (115 KS iz 1,8 litre). Samo četiri godine kasnije 2-litarski DOHC motor sa 16 ventila Kadetta 2.0 GSi 16V postizao je 150 KS. I prva je Astra imala taj motor, da bi se 1993. pojavila alternativna Astra GSi s 1,8-litrenim motorom i 125 KS. Postojale su verzije GSi u raznim generacijama Corse, počevši od Corse A sa 100 KS (1988.) koja je postala traženi klasik. 

GSi | Author: Opel foto: Opel

Nova Insignia GSi premijerno će biti predstavljena svijetu na frankfurtskom međunarodnom sajmu automobila IAA (14. – 24. rujna 2017.). 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.