Potpuno novi Focus, najsuvremeniji i tehnički najnapredniji dosad, već je prikupio 12 prestižnih nagrada, a diljem Europe prodano je čak 42.100 primjeraka. Uskoro stiže i u hrvatske salone...
Ford je već prodao više od 42.100 novih Focusa, a sportska varijanta ST Line čini više od 40 posto udjela u prodaji. Jedan od šest kupaca Focusa odabrao je Chrome plavu ili Desert Island plavu boju, pored tradicionalnijih i popularnih Magnetic sive i Frozen white bijele boje. Novi automatski 8-stupanjski mjenjač također se pokazao kao vrlo popularan kod kupaca, čak i bolje od očekivanoga.
Novi Focus se proizvodi u Fordovoj njemačkoj tvornici u Saarlouisu najsuvremenijim procesom, u dvjema karoserijskim varijantama, kao hatchback i karavan. Popularna dinamična ST-Line varijanta, sveobuhvatna linija nudi se uz moderne pakete opreme Trend i Titanium, kao i uz prestižnu opremu Vignale. Focus Active crossover, prvi Focus inspiriran SUV modelima, sada je dostupan za narudžbe.
'Mediji, stručnjaci za vožnju i - što je najvažnije - kupci puni su pohvala za novi Focus, a to se odražava nagradama koje automobil osvaja i odličnim prodajnim rezultatima,' rekao je Glen Goold, glavni programski inženjer novogaFocusa. 'Veliko je priznanje ako vas proglase najboljim u tako konkurentskom segmentu'.
Novi Focus pruža vozaču i putnicima u vožnji osjećaj povjerenja u vožnji, a razvijen je uskom suradnjom s kupcima, što su prepoznali novinari i stručni žiriji diljem Europe, uključujući nagrade za automobil godine u Hrvatskoj i Finskoj. Prednosti za poslovne korisnike, koje uključuju poboljšanu potrošnju goriva sofisticiranih EcoBoost benzinskih i EcoBlue dizelskih motora, mogućnost bežičnog punjenja kompatibilnih pametnih telefona i FordPass Connect povezivost donijele su Focusu titulu poduzetničkog automobila godine u Španjolskoj, nagradu za najkorisniji automobil godine na dodjeli nagrada za flotna vozila u Češkoj i naslov najboljeg automobila iz niže srednje klase u izboru BusinessCar Awards u Velikoj Britaniji. Osim toga, Focus je nagrađen kao najbolje kompaktno vozilo u njemačkom izboru Auto Zeitung Auto Trophy 2018 i najboljim obiteljskim automobilom u škotskom izboru automobila godine.
Focus je jedan od sedam automobila u užem izboru za Europski automobil godine, koji će biti objavljen u ožujku. Focus nudi prostraniji interijer u kombinaciji s visokokvalitetnim materijalima i kvalitetnom završnom obradom, uz najnapredniji paket Fordovih tehnologija i sustava pomoći vozaču koji su ikada ponuđeni Fordovim korisnicima, što uključuje i adaptivni tempomat sa Stop&Go funkcijom prepoznavanja znakova ograničenja brzine, sustav za zadržavanje u prometnoj traci, sustav kreni-stani za olakšavanje gradske vožnje, kao i prvi Fordov head-up displej ponuđen na europskom tržištu.
Focus je još prije, ove godine, osvojio maksimalnih pet sigurnosnih zvjezdica na crash testiranju nezavisnog Euro NCAP-a i tako postao jedno od prvih vozila koje je dobilo maksimalnu ocjenu prema novim, strožim protokolima testiranja Euro NCAP-a.
Cijeli popis nagrada koje je osvojio novi Ford Focus u 2018. godini:
Automobil godine 2019. - Hrvatska
Automobil godine 2019. - Finska
Obiteljski automobil godine (dvije kategorije) - Belgija
Mali/kompaktni automobil godine - Irska
Nagrada Autobild Golden Wheels Award: najbolji kompaktni automobil - Bugarska
BusinessCar Awards: najbolji auto niže-srednje klase - Velika Britanija
Parkers’ New Car Awards: najbolji mali obiteljski automobil - Velika Britanija
Škotski automobil godine: obiteljski automobil godine - Škotska
Auto Zeitung Auto Trophy 2018: najbolji kompaktni automobil - Njemačka
Velika nagrada austrijskog automobila godine: dobitnik nagrade u kategoriji start - Austrija
Poduzetnički automobil godine - Španjolska
Nagrada za flotni automobil godine 2018.: najkorisniji automobil - Češka
Novi Focus u hrvatske salone stiže u siječnju, a više informacija o modelu možete pronaći na ford.hr/.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
EricaDavison
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.