Novi Peugeot 3008 ne samo da izgleda privlačno, već je i izuzetno dobro zamišljen, kako bi njegove performanse bile na najboljoj razini u segmentu i u skladu s ugledom brenda
Već nekoliko godina naglo se širi tržište SUV vozila u svim segmentima. U Europi, u segmentu C, koji je sve značajniji i sve raznolikiji, prodaja SUV vozila umnožila se 2,5 puta od 2009., kada je lansirana prva generacija Peugeota 3008. Ako se uzmu u obzir svi segmenti, danas u Europi svaki deseti automobil pripada obitelji SUV-ova.
Pogled odmah privlači spektakularna, gotovo futuristička armaturna ploča. Taj skladan spoj napredne tehnologije čini kokpit najnovije generacije, inovativni koncept koji je poljuljao ustaljena pravila uređenja vozačeva mjesta u automobilu. Njime je sve podređeno užitku i usredotočenosti vozača u prostoru s visokom tehnologijom.
Upravljač je još kompaktniji i redizajniran je uz obruč s dvama ravnim dijelovima, što omogućuje bolje držanje i još više oslobađa vidno polje i prostor za noge vozača. Pozornost posvećena odabiru materijala i detaljima, obruč presvučen vrhunskom kožom od druge razine opreme, kromirani umetci i sjajni crni ukrasi daju mu visoku razinu vidljive kvalitete i privlačnosti.
Novi 3008 na prvi pogled ostavlja dojam i iznenađuje svojim snažnim izrazom. Njegov je izgled smion, pročišćen i jasan: to je SUV. Naime, oprima sva obilježja svojstvena SUV vozilima: okomit prednji kraj, dug i vodoravan poklopac motora, podignutu bočnu liniju karoserije, široke zaštitne obloge (donji dio odbojnika, blatobrani, donji dio vrata), velike kotače, povišeno podvozje i profilirane krovne nosače.
Što se motora tiče, u gami su dostupna tri modela: 1.2-litreni PureTech 130 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem u standardnoj izvedbi i izvedbi s vrlo niskom potrošnjom, 1.2-litreni PureTech 130 S&S s mjenjačem EAT6 te 1.6-litreni THP 165 S&S s mjenjačem EAT6. Novi 3008 prvi je puta predstavljen javnosti u listopadu na salonu automobila u Parizu, a njegova prodaja na hrvatskom tržištu započinje ovog mjeseca.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.