Početna Auto 6962 pregleda

Novi Peugeot 508: Nekad poslovnjak, danas atraktivan coupe

Peugeot 508
Vidi galeriju 1/11
Novi Peugeot 508: Nekad poslovnjak, danas atraktivan coupe Novi Peugeot 508: Nekad poslovnjak, danas atraktivan coupe Novi Peugeot 508: Nekad poslovnjak, danas atraktivan coupe Novi Peugeot 508: Nekad poslovnjak, danas atraktivan coupe Novi Peugeot 508: Nekad poslovnjak, danas atraktivan coupe Novi Peugeot 508: Nekad poslovnjak, danas atraktivan coupe Novi Peugeot 508: Nekad poslovnjak, danas atraktivan coupe Novi Peugeot 508: Nekad poslovnjak, danas atraktivan coupe Novi Peugeot 508: Nekad poslovnjak, danas atraktivan coupe Novi Peugeot 508: Nekad poslovnjak, danas atraktivan coupe Novi Peugeot 508: Nekad poslovnjak, danas atraktivan coupe

Francuski su inženjeri krenuli ispočetka i nastala je nova limuzina sa sportskim kupeovskim linijama...

Ako bolje pogledamo, Peugeot kao i mnogi drugi proizvođači automobila, osobito oni koji nisu u premium klasi velike njemačke trojke, imaju probleme u segmentu kupeovskih limuzina. Danas većina kupaca ne vidi ništa drugo do megapopularne SUV-ove i crossovere pa su ovi automobili želja tek male skupine entuzijasta koji se 'pale' na atraktivne linije i sportske vozne značajke. 

Peugeot 508 | Author: Peugeot foto: Peugeot

Velika francuska tvornica odlučila je još jednom isprobati svoju 'limuzinsku sreću' novom verzijom svoga popularnog modela, koju sam isprobao u okolici najelitnijeg europskoga ljetovališta Monte Carla. Zaista izgleda mnogo atraktivnije, poprimila je formu fastback modela, što joj pruža sasvim solidnu osnovu da uspije.

Peugeot 508 | Author: Peugeot foto: Peugeot

Nastao je niski kupe s pet vrata, a njegov najveći konkurent bit će Audi A5 Sportback, Kia Stinger ili Infiniti Q50. Ipak, u osnovi je ovo velika obiteljska limuzina. Francuska je limuzina, koja je djelila platformu sa Citroënom C5, prvi put predstavljena 2011. godine, a uslijedila je i karavanska verzija. Potkraj 2014. godine, u drugoj generaciji, prednji dio automobila bio je samo redizajniran, a prvi su put ugrađeni farovi s LED tehnologijom te novi motori. Sada se sve promijenilo. Dimenzije novoga modela, koji smo na Azurnoj obali imali prilike isprobati, također su promijenjene, odnosno smanjene u odnosu na stari model.

Peugeot 508 | Author: Peugeot foto: Peugeot

Novi 508 je po 80 milimetara kraći i niži, sada je dugačak 4750 i visok samo 1400 milimetara. Međuosovinski razmak je također kraći pa sada iznosi 2750 mm. Usprkos manjim dimenzijama, u kabini ima i više nego dovoljno prostora. Vanjski je dizajn atraktivan, ima pregršt premium štiha i moderan je do boli. Čak i na ulicama najpomodnijega grada na svijetu okretali su se za njime.

Peugeot 508 | Author: Peugeot foto: Peugeot

Prednji dio djeluje agresivnije zahvaljujući specifičnom obliku haube, 'tankim' farovima na koje se nadovezuju vertikalno postavljena dnevna LED svjetla. Prošireni blatobrani dodatno doprinose sportskome “looku”, a automobil izgleda kao da “leži” na cesti.

Peugeot 508 | Author: Peugeot foto: Peugeot

Da je riječ o pravom kupeu s pet vrata potvrđuje konstrukcija vrata, izrađena bez okvira prozora. Iako je prvotna definicija kupea uključivala isključivo automobile s trima vratima, danas je običaj drugačiji.

Prometna nesreća Zastario sustav Loša edukacija mladih glavni je problem učestalih nesreća

Nova su i velika stražnja svjetla koja podsjećaju na ona u nekome sportskom Fordu Mustangu. GT verzija, koju smo također isprobali, razlikuje se drugačijim dizajnom rešetkaste prednje maske, sportskim pragovima i specijalno dizajniranim 20-colnim aluminijskim kotačima. Tu su i u crno obojeni vanjski retrovizori te jako zatamnjena stražnja stakla. Novi  i-Cockpit iz druge je generacije, a niža je i pozicija za upravljačem. Većini funkcija i sadržaja pristupa se putem centralno postavljenoga zaslona s dijagonalom 10 inča, a tu je i još jedan središnji zaslon veliik 12,3 inča. 

Peugeot 508 | Author: Peugeot foto: Peugeot

Već viđenim 'klavirskim' tipkama na centralnome grebenu upravlja se također svim funkcijama. Posebnim prekidačem bira se i način vožnje (modovi ECO/Sport/Comfort/Normal).

Peugeot 508 | Author: Peugeot foto: Peugeot

Sve je okruženo finom kožom i dijelovima izrađenim iz pravoga drveta, a tu je i ambijentalno osvjetljenje. Kao pomoć vozaču, ističem termovizijsku infracrvenu kameru s mogućnošću prepoznavanja pješaka noću. Što se voznih značajki tiče, više su nego dobre. Ovjes je tvrđi, ali ništa manje udoban, a autom se upravlja kao nekim “sportašem” zahvaljujući neovisnom ovjesu na sva četiri kotača. 

Peugeot 508 | Author: Peugeot foto: Peugeot

Pogon je isključivo na prednje kotače, a motorna paleta počinje  dvama benzinskim agregatima sa 177, odnosno 222 KS u GT verziji. Tu su i moderni dizelski motori sa 128, 158 i 176 KS. Svi su opremljeni šestostupanjskim ručnim mjenjačem, a tu je po želji i osamstupanjska “automatika”. Zapremina prtljažnoga prostora je 485 litara, što omogućava smještaj poprilične količine prtljage i stvari ispod stražnjih, petih vrata. 

Peugeot 508 | Author: Peugeot foto: Peugeot

Cijena na našemu tržištu još nije poznata (saznat će se u studenom).

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • mican

    Prijašnji 508 je bio limuzina, i to prilično dobra. Ovaj novi, niti je kupe, niti je limuzina. Više kao čudnovati kljunaš. Tko želi kupe, neka kupi kupe. Tko želi limuzinu, vjerojatno će kupiti auto u kojem može na zadnjoj klupi

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.