Iako se mislilo kako će zbog afere 'Dieselgate' biti otpisan, glavni motor 1,6 TDI sa 116 'konja' bit će usavršen, a uz njega će u ponudi biti i trocilindrični turbobenzinac 1.0 TSI, u verzijama s 85 i 110 KS
Već smo imali prilike vidjeti razne rendere, a njemački Autozeitung sada je objavio nove, vjerodostojne vizije nove generacije Golfa. Tako možemo vidjeti da Golf, po uzoru na Passat, uvodi virtualni kokpit, ali samo u snažnijim verzijama. Uz vidljive dizajnerske novitete, bitno je naglasiti kako će novi Golf zadržati istu dužinu (426 cm) i širinu (180 cm), unatoč tome što će biti baziran na zajedničkoj modularnoj platformi MQB, zbog čega se očekivala blaga korekcija dimenzija. Pritom će se koeficijent otpora zraka smanjiti na 0,27, što je odlično za hatchback iz C segmenta.
Našemu tržištu najzanimljiviji motor, 1,6 TDI, ipak ostaje u ponudi, iako se zbog afere 'Dieselgate' najavljivalo da će izostati. Bit će dostupan u verzijama s 95 i 116 'konja'. Zahvaljujući suradnji s Boschom usklađen je s ekološkim normama 'EU6d Temp', koje stupaju na snagu 1. rujna sljedeće godine. Ne samo što zadovoljava spomenute norme, već ih i nadmašuje,pa je dobro pripremljen i za prave, još zahtjevnije norme 'EU6d', koje se očekuju 2021. godine.
Početni benzinski model bit će trocilindrični 1,0 TSI, s 85 i 110 'konja'. O kvaliteti i karakteristikama novoga Volkswagenova aduta najbolje govori razvojni budžet s čak 1,8 milijardi eura, pa će se, sudeći prema tome, Golf još jednom okruniti titulom kralja kompakata.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
nokru
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.