Novi Passat Variant puno je veći od svojeg prethodnika. Dužina je povećana za čak 14 centimetara što znači dodatnih 5 cm za noge straga i 40 litara veći prtljažnik
Novi Passat Variant bit će predstavljen krajem kolovoza, no Volkswagen je već sada objavio prve pojedinosti i zakamuflirane fotografije sljedeće generacije bestselera srednje klase.
Volkswagen se pohvalio kako je novi model opremljen nizom inovacija, kao što su intuitivni koncept zaslona i rukovanja, novi sustav adaptivne regulacije ovjesa, vrhunska sjedala i plug-in hibridni pogoni s dosegom na električni pogon do 100 kilometara. Naglašeno je i da će unutrašnjost biti visokokvalitetna.
Novi Passat Variant bit će uveden na tržište tijekom prvog tromjesečja 2024. godine. Ovo je deveta generacija najpopularnijeg auta srednje klase, no ona nam dolazi samo u karavanskom obliku. Limuzine više neće biti jer je interes za nju previše pao. DO sada je Passat prodan u više od 30 milijuna primjeraka.
Tijekom procesa dizajna novog modela Passat Variant marka Volkswagen u cijelosti je iskoristila potencijal najnovije razvojne faze modularne platforme MQB evo.
„Novim Passatom veliku smo važnost pridali visokoj razini udobnosti tijekom vožnje i putovanja, koju će kupci smjesta osjetiti. Ona se, između ostalog, postiže duljim međuosovinskim razmakom i novom adaptivnom regulacijom voznog postroja s amortizerima s dva ventila. Istovremeno, naš novi zaslon i koncept rukovanja vrlo su intuitivni. Sjedala s funkcijom masaže i regulacijom klime oličenje su premium standarda u unutrašnjosti vozila”, rekao je Kai Grünitz, član upravnog odbora marke nadležan za područje razvoja:
Zahvaljujući visokokvalitetnim materijalima i učinkovitoj zvučnoj izolaciji VW tvrdi da se ukupna razina kvalitete i udobnosti podiže na sasvim novu razinu. Opcijski će biti dostupna ergoActive prednja sjedala koja imaju električno namještanje u do 14 smjerova, te različito konfigurirane funkcije masaže i klimatizacijske funkcije.
U unutrašnjosti su se provela unapređenja koja su marki Volkswagen predložili njezini kupci, i to s ciljem da se rukovanje učini što intuitivnijim. Passat Variant će stoga biti uveden na tržište s novorazvijenim cockpitom i novim infotainment sustavom. Veličina novog standardnog infotainment zaslona iznosi 32 cm (12,9 inča). Varijanta od 38 cm (15 inča) bit će dostupna opcijski ili ovisno o opremi. Dodirni kliznici s pozadinskim osvjetljenjem smješteni su ispod zaslona infotainment sustava i upotrebljavaju se za prilagodbu funkcija, npr. temperature u unutrašnjosti i jačine zvuka. Također, marka Volkswagen opcijski će nuditi novi Head-up zaslon. Višenamjenski upravljač nakon mnogo kritika na dodirne tipke u drugim VW modelima ponovno ima dva gumba – kako bi rukovanje bilo jednostavnije.
Novi Passat Variant puno je veći od svojeg prethodnika. Dužina je povećana za čak 14 centimetara što znači dodatnih 5 cm za noge straga i 40 litara veći prtljažnik koji sada ima kapacitet od čak 690 litara. Kada su stražnja sjedala preklopljena on raste na čak 1920 litara.
Brojne pojedinačne mjere poboljšavaju pogonski sustav novog modela. Tu je povećana krutost nagiba i bolje upravljanje poprečnom silom stražnje osovine s četiri spone (čime se ostvaruje bolja stabilnost stražnje osovine, a time i veća sigurnost tijekom vožnje), novi elektromehanički sustav upravljanja, izmijenjeni poprečni stabilizatori i amortizeri te prilagodbe za različite naplatke kotača. Izravniji omjer upravljanja i duži međuosovinski razmak modela Passat Variant dodatno se pozitivno odražavaju na karakteristike vožnje. Također, marka Volkswagen nudi i napredniju generaciju adaptivne regulacije voznog postroj opcijski DCC Pro s amortizerima s dva ventila. Taj sustav neprestano reagira na površinu ceste i situaciju u vožnji. Idealna amortizacija izračunava se za svaki kotač, a amortizeri se namještaju u djeliću sekunde. Vozač ima mogućnost prilagodbe sustava DCC svojim individualnim preferencijama – od iznimno komforne do iznimno sportske postavke.
Sustav Vehicle Dynamics Manager također je dio serijske opreme. To je sustav MQB platforme koji je svoj debi proslavio u trenutačnoj verziji modela Golf GTI. Taj sustav upravlja funkcijama elektroničkih blokada diferencijala (XDS) i poprečnim dinamičkim komponentama kontroliranih amortizera u sustavu DCC Pro. Zahvaljujući sustavu Vehicle Dynamics Manager upravljanje je neutralnije, stabilnije, agilnije i preciznije uz regulacije kočenja za svaki pojedinačni kotač i prilagodbu tvrdoće amortizera ovisno o kotaču.
U paketima s najbogatijim specifikacijama Passat Variant bit će u ponudi s novom generacijom IQ.LIGHT Matrix LED glavnih svjetala. Ta snažna svjetla ravnija su od onih na prethodnoj verziji te imaju novi, visokoučinkoviti glavni snop svjetala, čiji doseg iznosi oko 500 metara. U stražnjem je dijelu vozila ovaj model opremljen kontinuiranom vodoravnom LED trakom.
Za novi Passat Variant nudit će se različite vrste pogona. U ponudi će auto biti s dizelskim motorima (TDI), benzinskim motorima (TSI), blago hibridnim benzinskim motorima (eTSI) i plug-in hibridnim sustavima (eHybrid). Doseg u električnom pogonu novih plug-in hibrida povećan je, ovisno o opremi, do 100 kilometara u usporedbi s prethodnicima. Također, AC punjenje bit će brže kod svih verzija eHybrid, a DC punjenje također će prvi put biti moguće u okviru serijske opreme.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.