Prva sportska Škoda bila je proizvedena davne 1908. godine, pod imenom Laurin & Klement BSC, a od 12 primjeraka ostao je 'živ' samo jedan
Sportski drveni volan, dva sjedala, veliki kotači, 'snažan' agregat ispod poklopca motora - sve je to imao prvi sportski Škodin model, iz 1908. godine. Dok se Škoda još zvala Laurin & Klement, prema osnivačima, proizvodila se BS serija koja je nudila udobnost i dobre performanse s 10 konjskih snaga. Naime, onima kojima to nije bilo dovoljno, Laurin & Klement je odlučio razviti sportsku verziju baziranu na osnovnome modelu, nazvanu BSC.
Proizvedeno je samo 12 primjeraka modela Laurin & Klement BSC, a nudio je tada odlične performanse, s čak dvjema konjskim snagama više. Pokretao ga je 1,4-litreni dvocilindrični motor s već spomenutih 12 KS, a od svih primjeraka preživio je samo jedan, koji je nedavno restaurirala Škoda.
U 'unutrašnjosti' su korišteni samo najbolji materijali poput drva i kože te je ugrađen švicarski sat Doxa. S obzirom na to da dijelova uopće nema, Škodinu centru za restauracije su trebale oko dvije godine da bi ovaj model vratio u prvotno stanje. Laurin & Klement BSC je trenutno izložen u Škodinu muzeju u Češkoj, a u Upravi tvrde kako je taj model postao jedan od najvrijednijih u cijeloj kolekciji.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.