Osvježena verzija kultnog Audijeva sportaša, 20 godina nakon prve generacije TT-a, stiže na tržište, a donosi najviše promjena 'ispod lima'
Vizualnih promjena nema puno, ali prvo što se da primijetiti su novi ispušni otvori na novom stražnjemu braniku. Uz nove 'auspuhe' TT je dobio i novu prednju masku, veće otvore za zrak, nove 18, 19 i 20-colne felge te tri nove boje eksterijera: Cosmos Blue, Pulse Orange i Turbo Blue.
Audi TT za 2019. godinu ispod atraktivne vanjštine ima još pregršt novotarija. Prvo što se mora spomenuti je puno bogatija standardna oprema, koja sada uključuje sustav Audi Drive Select, grijane retrovizore, automatsko uključivanje svjetala i brisača, multifunkcionalni upravljač s komandama te virtualni kokpit, 17-colne kotače...
Audi se zaista potrudio poboljšati osnovnu opremu TT-a, čime je potvrdio kako ovim novim modelom želi učvrstiti njegovu poziciju u samome vrhu premium segmenta 'malenih' roadstera.
Nadalje, nova je i ponuda motora. Sve kreće 2,0-litrenim turbobenzincem s tri oznake: 40 TFSI, 45 TFSI i TTS. Osnovni TT s agregatom 40 TFSI razvija 197 'konja' i 320 Nm momenta.
Slijede ga TT 45 TFSI s 245 'konja' i 370 Nm, a najjači 2,0 benzinac TTS 'ispucava' 306 konjskih snaga i 400 Nm okretnoga momenta. Što se tiče mjenjača, ovisno o motoru, Audi TT moći će imati šestostupanjski ručni ili sedmostupanjski automatski mjenjač.
Usto, Audi je povodom obilježavanja 20 godina od prvoga modela TT, pokazao model koji će biti proizveden u ograničenoj seriji s 999 primjeraka te s posebnom dodatnom opremom, inače nedostupnom na 'običnome' TT-u. Novi TT na tržište stiže krajem ove godine, a cijena u Njemačkoj počinje s 35.050 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.