Početna Auto 64 pregleda

Rimac senzacija u Genevi

Rimac Concept S
Vidi galeriju 1/28
Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi Rimac senzacija u Genevi

Concept S rekorder je ubrzanja među autima na salonu, a snagom se plasirao na četvrto mjesto. 1384 konja i 2,5 sekunda do stotke - kao Bugatti Chiron

Iako se očekivala samo neznatno dorađena inačica Concepta_One s najviše 1088 konja, hrvatska ekspedicija šokirala je Genevu bolidom Rimac Concept S koji razvija nevjerojatna 1384 konja, postiže krajnju brzinu 365 km/h, a do stotke sprinta jednako kao i ultraskupi i razvikani Bugatti Chiron. Do 100 km/h brži je i od najsnažnijega britanskog Arasha AF10 i to tri desetinke, jednako kao i od drugoga po snazi Koenigsegga Regerea RS. Na press konferenciji okupila se samo hrvatska novinarska svita te poslovnjaci. Izostala su poznata imena svjetske automobilske scene, no nakon eventa gomila je pohrlila na Rimčev štand.

Rimac Concept S | Author: Danijel Tomičić foto: Danijel Tomičić

Pošteno je Mate Rimac iznenadio u Genevi. Najavljena je bila sportska inačica Concepta_Onea, govorilo se kako do stotke dojuri za 2,6 sekunda, a da je najveća njegova brzina 360 km/h! Špekuliralo se o nevjerojatnih 1088 konjskih snaga, a kad ono…! Danas poslijepodne u Palexpo dvorani hrvatska je ekspedicija šokirala javnost još bržim i još jačim bolidom. Pod nazivnom Rimac Concept S Mate je ponosno pokazao jurilicu koja do stotke stiže kao i ultramoćni, ekstremno skupi i tehnološki briljantni nasljednik Veyrona. Bugatti Chiron koji je izložen u neposrednoj blizini Concepta S, ima jednako vrijeme do stotke, najveća je njegova brzina nepoznanica. Na brzinomjeru piše 500 km/h, no u Bugattiju ne žele još javno izaći s točnom brzinom.

Rimac Concept S | Author: Danijel Tomičić foto: Danijel Tomičić

Činjenica je kako je dosad svjetski brzinski rekord među serijskim sportskim jurilicama držao upravo Veyron, sa 407 km/h. Stidljivo su kazali u Bugattiju kako Chiron juri 440 km/h. Upravo stoga podaci koji su odaslani s Rimčeva štanda su respektabilni. Najveća brzina Concepta S je 365 km/h, do stotke stiže desetinku sekunde brže nego Concept_One, a razvija senzacionalna 1384 konja. Upravo prema snazi Rimčev bolid uvrstio se među top pet najsnažnijih, a vrlo vjerojatno i najbržih eksponata u Genevi. Snažniji su samo Arash AF10 hybrid s luđačkih 2080 konja, a drugo mjesto s Bugatti Chironom drži Koenigsegg Regera RS (1500 KS). Iza Rimčeva Concepta S na petom mjestu je danski Zenvo TS1 sa 1104 konja. Rimac ipak drži jedan rekord. Osim Bugattija ima najbolje ubrzanje do stotke. Švedska Regera kasni tri desetinke, jednako kao i britanski Arash.

Rimac Concept S | Author: Danijel Tomičić foto: Danijel Tomičić

Zanimljivo, na top listi deset najboljih “ubrzivača” je i Rimčev Concept_One koji se sa 2,6 sekunde do stotke smjestio na šesto mjesto. Nitko od ljutih suparnika u Genevi nije imao konačnu brzinu. Ubrzanja su im puno značajnija, no činjenica je da će i na cesti vrlo brzo pasti rekord dosad neprikosnovenoga Veyrona.  Nabrijani Rimac Concept_S donosi čak 296 'konja' više, a pritom je i 50 kilograma lakši od Concepta_One i usto aerodinamičniji. Osim plusa od 296 konja u odnosu na Concept One, model S donosi još dorađeniji vektoring sustav kontrole trakcije i ujednačenosti vrtnje svakog od četiri kotača, a tu je i 200 Nm više okretnoga momenta nego u Concepta_Oneu.

Rimac Concept S | Author: Danijel Tomičić foto: Danijel Tomičić

Na našemu su se štandu posebice ponosili aerodinamikom koja je u službi samo 1800 kilograma teške jurilice (s baterijama) i čime su povećali downforce nevjerojatnih 34 posto. Rimac je očigledno priredio prvorazredna iznenađenja, a gomila koja sve vrijeme okružuje njegove eksponate u najboljoj mjeri govori o tome koliko je zaludio oktanski svijet svojim inovacijama i bolidima.  

Rimac Concept S | Author: Danijel Tomičić foto: Danijel Tomičić

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.