Četvrta generacija Ibize donosi diskretne vizualne izmjene, novi audio sustav omogućuje povezivost s telefonima, a bogatija je i za nove sigurnosne elemente
Iako su u Seatu trenutno sve snage usmjerene na razvoj prvog SUV-a, nisu zaboravili osvježiti Ibizu, najprodavaniji model Seata svih vremena. Aktualna, četvrta generacija doživjela je kozmetičke promjene u vidu nove maske, svjetlosnih elemenata s dnevnim LED svjetlima i novim odbojnicima, a vizualne izmjene uključuju i dvije nove boje karoserije te drukčiji dizajn aluminijskih naplataka.
Osim kozmetičkih izmjena rekalibriran je ovjes i upravljački sustav. Razlike su male, no ionako uzorno podvozje na bazi VW Pola sada omogućuje još ugodniju i zabavniju vožnju zahvaljujući preciznom upravljaču s progresivnim servo uređajem. I ovjes meko upija neravnine, pa je i udobnost na zadovoljavajućoj razini. Najviše je promjena u interijeru, barem što se tiče opreme i sigurnosnih elemenata.
Tehničke karakteristike | |
Seat Ibiza 1.0 GP MAX start&Stop | |
motor | 3 cilindra, benzinski |
obujam | 999 ccm |
snaga | 55 kW/175 KS pri 6200/min |
moment | 95 Nm pri 3000-4300/min |
mjenjač | ručni, 5 stupnjeva |
maks.brzina | 172 km/h |
0-100 km/h | 14,3 s |
potrošnja | 5,8/4,2/4,8 l/100 km |
test | 6,4 l/100 km |
emisija CO2 | 108 g/km |
dimenzije | 4061/1693/1445 mm |
prtljažnik | 292 l |
masa | 1049 kg |
jamstvo | 5 godina |
cijena | osnovni model 86.899 kuna testirani model 90.465 kuna |
Doduše, osnovni model koji je bio na testu možda nije najreprezentativniji primjer svega onoga što Ibiza pruža, barem kad je u pitanju individualizacija modela, no sasvim je dobro opremljen.
Putno računalo, klima uređaj, daljinsko središnje zaključavanje, prednja svjetla za maglu s zakretnom funkcijom, šest zračnih jastuka...samo su dio opreme modela Max.N
Novost je i središnje postavljeni zaslon radio uređaja Media System Touch veličine 5 inča koji omogućuje povezivost s pametnim telefonima. Audio sustav uključuje i USB ulaz, Bluetooth, utor za SD karticu i tipke za radio na upravljaču.
Uz besprijekornu kvalitetu izrade, dojam u interijeru pomalo kvari samo izgled plastike u interijeru. Testni model pokretao je trocilindrični benzinac obujma 999 ccm snage 75 KS uparen s pet stupanjskim mjenjačem kojeg do sada nije bilo.
Sasvim dostatno za prosječne performanse, ali i izrazito nisku potrošnju.
U prosjeku, Ibiza je trošila tek 6,4 litre, a na otvorenoj cesti moguće je voziti i sa skromnih 4,9 litara! Ibiza zvućnog imena GP Max s metalik bojom stoji 90.465 kuna.
S obzirom na VW-ovu tehniku, bogatu opremu i pet godišnje jamstvo sve u svemu nije loša ponuda.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.