Početna Auto 147 pregleda

Španjolski automobil s njemačkim genima

TEST SEAT IBIZA 1.0
Vidi galeriju 1/10
Španjolski automobil s njemačkim genima Španjolski automobil s njemačkim genima Španjolski automobil s njemačkim genima Španjolski automobil s njemačkim genima Španjolski automobil s njemačkim genima Španjolski automobil s njemačkim genima Španjolski automobil s njemačkim genima Španjolski automobil s njemačkim genima Španjolski automobil s njemačkim genima Španjolski automobil s njemačkim genima

Četvrta generacija Ibize donosi diskretne vizualne izmjene, novi audio sustav omogućuje povezivost s telefonima, a bogatija je i za nove sigurnosne elemente

Iako su u Seatu trenutno sve snage usmjerene na razvoj prvog SUV-a, nisu zaboravili osvježiti Ibizu, najprodavaniji model Seata svih vremena. Aktualna, četvrta generacija doživjela je kozmetičke promjene u vidu nove maske, svjetlosnih elemenata s dnevnim LED svjetlima i novim odbojnicima, a vizualne izmjene uključuju i dvije nove boje karoserije te drukčiji dizajn aluminijskih naplataka.

TEST SEAT IBIZA 1.0  | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Osim kozmetičkih izmjena rekalibriran je ovjes i upravljački sustav. Razlike su male, no ionako uzorno podvozje na bazi VW Pola sada omogućuje još ugodniju i zabavniju vožnju zahvaljujući preciznom upravljaču s progresivnim servo uređajem. I ovjes meko upija neravnine, pa je i udobnost na zadovoljavajućoj razini. Najviše je promjena u interijeru, barem što se tiče opreme i sigurnosnih elemenata.

TEST SEAT IBIZA 1.0  | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan
Tehničke karakteristike
Seat Ibiza 1.0 GP MAX start&Stop
motor 3 cilindra, benzinski
obujam 999 ccm
snaga 55 kW/175 KS pri 6200/min
moment 95 Nm pri 3000-4300/min
mjenjač ručni, 5 stupnjeva
maks.brzina 172 km/h
0-100 km/h 14,3 s
potrošnja 5,8/4,2/4,8 l/100 km
test 6,4 l/100 km
emisija CO2 108 g/km
dimenzije 4061/1693/1445 mm
prtljažnik 292 l
masa 1049 kg
jamstvo 5 godina
cijena osnovni model 86.899 kuna testirani model 90.465 kuna

Doduše, osnovni model koji je bio na testu možda nije najreprezentativniji primjer svega onoga što Ibiza pruža, barem kad je u pitanju individualizacija modela, no sasvim je dobro opremljen.

Putno računalo, klima uređaj, daljinsko središnje zaključavanje, prednja svjetla za maglu s zakretnom funkcijom, šest zračnih jastuka...samo su dio opreme modela Max.N

Novost je i središnje postavljeni zaslon radio uređaja Media System Touch veličine 5 inča koji omogućuje povezivost s pametnim telefonima. Audio sustav uključuje i USB ulaz, Bluetooth, utor za SD karticu i tipke za radio na upravljaču.

Uz besprijekornu kvalitetu izrade, dojam u interijeru pomalo kvari samo izgled plastike u interijeru. Testni model pokretao je trocilindrični benzinac obujma 999 ccm snage 75 KS uparen s pet stupanjskim mjenjačem kojeg do sada nije bilo.

Sasvim dostatno za prosječne performanse, ali i izrazito nisku potrošnju.

U prosjeku, Ibiza je trošila tek 6,4 litre, a na otvorenoj cesti moguće je voziti i sa skromnih 4,9 litara! Ibiza zvućnog imena GP Max s metalik bojom stoji 90.465 kuna.

S obzirom na VW-ovu tehniku, bogatu opremu i pet godišnje jamstvo sve u svemu nije loša ponuda.

Ocjena 7
+ dobro oprema, potrošnja, prostrana unutrašnjost
- loše izgled plastike, performanse

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.