Početna Auto 15631 pregleda

Stigao je "električni Passat": ovo je novi ID.7 sa 700 km dosega

FOTO: Volkswagen

ID.7 donosi mnogo tehnoloških novosti te ga se može smatrati najvećim iskorakom od kada je Volkswagen počeo s ID. modelima

Nakon mjeseci, najava i teasera Volkswagen je danas konačno predstavio svoj najimpresivniji električni auto do sada - novi ID.7. Automobil kojeg su, zbog dimenzija i limuzinskog oblika, već ranije mnogi nazvali "električnim Passatom" na tržište stiže ove jeseni.

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Iako je ID.7 nastao na poznatoj arhitekturi i MEB platformi koju koriste drugi ID. modeli i modeli drugih proizvođača Volkswagen grupacije donosi mnogo tehnoloških novosti te ga se može smatrati najvećim iskorakom od kada je Volkswagen počeo s ID. modelima.

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

ID.7 će biti dostupan u dvije izvedbe: Pro i Pro S. Oba imaju novi električni motor snage 286 KS, što je najsnažniji električni motor u VW-ima do sada. ID. 7 Pro dolazi s dobro poznatom baterijom koja ima kapacitet 77 kWh. S njom doseg novog ID.7 iznosi 615 kilometara. Maksimalna snaga punjenja je 170 kW. ID.7 Pro S dobiva potpuno novu bateriju kapaciteta 86 kWh, što je najveći kapacitet do sada u ID modelima. Zahvaljujući tom povećanju novi ID.7 Pro S ima odličan doseg od čak 700 kilometara po WLTP ciklusu što je jedan od najboljih rezultata među serijskim električnim automobilima. 

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

ID.7 je vrlo velik automobil. Dugačak je 496 centimetara i ima međuosovinski razmak od 297 cm. Time čak nadmašuje srednju klasu jer ove su brojke usporedive s onima Mercedes-Benza EQE. Dizajn je prvenstveno u službi aerodinamike pa ID.7 ima odličan koeficijent otpora zraka od samo 0,23. 

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Unutrašnjost je izuzetno prostrana kako sprijeda, tako i straga, a podatak o volumenu prtljažnika Volkswagen još nije otkrio. Digitalna ploča s instrumentima je malena, no osjetno veća i s mnogo više informacija nego na drugim ID modelima gdje je zaista oskudna. ID.7 također standardno dolazi s head-up zaslonom koji podržava funkciju proširene stvarnosti. Sustav proširene stvarnosti čini da informacije izgledaju kao da su na različitim udaljenostima od vozača. Na primjer, čini se da je prikaz brzine blizu, ali strelice za skretanje navigacijskih uputa kao da su udaljenije. Podaci na head-up zaslonu mogu uključivati informacije poput oznaka prometnih traka, podataka o udaljenosti od drugog vozila, ograničenja brzine i navigacijskih uputa. Kabinom dominira ogromni infotainment sustav od 15 inča.

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

VW se hvali da ID.7 ima najnapredniji klimatizacijski sustav ove marke još od Phaetona. Ventilacijski otvori imaju motore koji ih pomiču okomito i vodoravno tako da sustav može distribuirati zrak preko velike površine kabine. Također reagira na glasovne naredbe. Na primjer, vozač kaže "Bok IDA, ruke su mi hladne", sustav usmjeri topli zrak prema prstima osobe i aktivira grijanje upravljača.

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Tu je i mnogo luksuznih detalja. Prednja sjedala imaju sustav za masažu i mogu se električno namještati u do 14 smjerova. Funkcija Climatronic koristi senzore temperature i vlage za automatsko grijanje ili hlađenje sjedala. Opcijski panoramski stakleni krov ima funkciju automatskog zamamljivanja. 

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Automobil je opremljen i mnogim sustavima za pomoć u vožnji. Sustav Travel Assist uključuje prilagodljivi tempomat i potpomognutu automatsku promjenu vozne trake. Tehnologija također može otkriti ograničenja brzine i automatski prilagoditi brzinu vozila.

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

VW ID.7 za europsko tržište će se proizvoditi u tvornici u njemačkom Emdenu. Proizvodnja će započeti u drugoj polovici godine.  Cijene i druge tehničke detalje poput ubrzanja i maksimalne brzine Volkswagen još nije otkrio. Prodaja započinje tijekom jeseni, a nakon toga možemo očekivati i varijante sa snažnijim, a možda i slabijim pogonskim sklopovima. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.