Isprobali smo tehnički i tehnološki obnovljeni Peugeot 308 u kompaktnoj i karavanskoj izvedbi, koji će u prodaju biti u listopadu...
Vizualne promjene na upravo predstavljenome Peugeotu 308 male su i odnose se na pojedine detalje, prije svega na svjetlima s novim svjetlosnim potpisom i prednjem odbojniku s novim izgledom. No, tehnološki je znatno unaprijeđen. Po uzoru na SUV 3008 u 308-ici je sada dostupna i sigurnosna oprema za pomoć vozaču, poput sustava automatskog upozorenja i kočenja koje prepoznaje vozila ili pješake, aktivnog upozorenja za prelazak iz trake, prilagodljivog tempomata, Visiopark i Park Assist sustava automatskoag parkiranja i sl.
Ovisno o kojemu je od šest paketa opreme riječ - Access, Active, Allure, GT Line, GT, ili GTI, ovi će sustavi biti u seriji ili uz nadoplatu. U jedinstveno dizajniranom i-Cockpitu također ima tehnoloških izmjena u smislu pojednostavljenoga korištenja sustava u automobilu putem dodirnog ekrana i bržeg odaziva 3D navigacijskoga sustava, te mogućnosti povezivosti s internetom i pametnim telefonima.
Što se motora tiče, najveća novost je dvolitreni BlueHDI, koji je osim sa 150 KS sada dostupan i u izvedbi sa 180 KS i 400 Nm okretnoga momenta, koja dolazi s Aisinovim automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa. Novost je i BlueHDi s obujmom 1,6 litara i 130 KS, dostupan sa šestostupanjskim automatikom, koji će sukcesivno zamijeniti izvedbu sa 120 KS. Ovaj motor koristi nekoliko Peugeotovih patenata, poput patentiranih klipova kakvi su korišteni na modelu 905, pobjedniku utrke 24h Le Mansa.
Ovi motori ne samo što zadovoljavaju Euro 6c norme koje stupaju na snagu ove godine, nego i one koje će stupiti na snagu za tri godine. U benzinaca su dostupni motori sa 110 KS i 130 KS, a upravo je na jačoj izvedbi najviše promjena, također u smislu poboljšanih performansi i smanjene potrošnje i emisije. Osim modela GT s 205 KS, vrh ponude čini GTI izvedba s ,.6 turbobenzincem i 270 KS, dostupna u novoj dvobojnoj izvedbi Magnetic Blue i Perla Nera Black.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.